Yang Haq Akhirnya Berdiri! Raja Petra Zahirkan Permohonan Maaf Atas Fitnah Terhadap Najib Razak

Share

Yang Haq Pasti Berdiri

Yang Batil Pasti Terbungkam!

Alhamdulilah segala puji hanya bagi Allah.. Tanggal 1 Syawal 1441H telah menjadi asbab dimana akhirnya Raja Petra Kamaruddin (RPK) memohon maaf atas segala fitnah yang direka dan dijaja bagi memburukan imej Najib Razak selaku Perdana Menteri ke – 6

Fitnah yang berulang – ulang yang selama ini telah berjaya mempengaruhi dan meninggalkan kesan pd rakyat Malaysia. Hasilnya amat dasyat sekali menjadi sejarah dan titik hitam buat Kerajaan BN. Mereka telah tumbang setelah 61 tahun berjasa pada negara. Kerajaan BN bukanlah kerajaan yang sempurna memang ada kepincangannya namun hakikatnya kerajaan ini telah berjaya membangunkan Malaysia mengikut acuannya sendiri.

Walaupun ramai yang termakan dgn fitnah ini kini rakyat telah sedar yang mana intan yang mana kaca, yang mana membawa kemakmuran dan yang mana membawa kehancuran. Kecemerlangan ekonomi dan sumber kekayaan negara yang ditinggalkan oleh BN telah dilacurkan  sepuas – puasnya oleh PH selama 22 bulan. Kita harus bersyukur PH akhirnya tumbang pada suku penggal atas kemenangan mereka yang berlandaskan fitnah berkenaan dan ketidakmampuan mereka memerintah negara ini.

Semoga momentem ini kita teruskan sehingga PRU15 INSYALLAH!

Admin MYKMU

 

 

 

Leave a Reply