Suami Heliza terkejut tersenarai dalam amaran Suruhanjaya Sekuriti

Suami Heliza terkejut tersenarai dalam amaran Suruhanjaya Sekuriti

Sebelum ini dilaporkan nama suami kepada penyanyi dan aktivis Heliza Helmi, Mahadi Badrul Zaman telah tersenarai dalam senarai amaran pelabur oleh Suruhanjaya Sekuriti Malaysia (SC).

Menerusi laporan, Mahadi mengakui dirinya terkejut dan memaklumkan tidak mengetahui hal itu kerana tidak menerima sebarang makluman atau surat daripada pihak berkenaan.



“Saya pun tak tahu nak jawab macam mana sebab belum dapat kepastian dari pihak SC, jadi pagi ini baru nak ke sana sebab ramai sudah bertanya apa dah jadi ni?

“Memang tiada jawapan yang kukuh buat masa ini tapi Alhamdulillah setakat ini saya rasa syarikat saya tidak buat perkara yang salah, menipu atau lakukan perkara haram.

“Saya sudah berhubung dengan pihak polis tapi mereka kata tiada apa laporan dibuat terhadap saya. Tapi pihak SC masukkan nama saya dalam sistem saya pun pelik tentang perkara itu. Agak serabut tapi saya akan cuba selesaikan perkara ini secepat mungkin.” ujar Mahadi.

Tambahnya, dakwaan tersebut boleh mendatangkan fitnah terhadap dirinya terutama sekali hal itu sudah tular di media sosial. Vc



Suami Heliza terkejut tersenarai dalam amaran Suruhanjaya Sekuriti

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Apa jadi dengan Azhar Sulaiman?



Saya tak halalkan – Alif Satar

Marissa pusing 360 darjah – Abby



RM3.5j majlis perkahwinan anak jutawan Bawal Exclusive



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker