Zahnita Wilson top model dulu sikit punya lawa, sekarang….

Zahnita Wilson top model dulu sikit punya lawa, sekarang….

Kalau anda anak kelahiran 90an mesti kenal dengan model tinggi lampai yang sering dilihat di papan iklan Jakel, Zahnita Wilson.

Zahnita atau nama sebenarnya Zahnita Dorothy binti Hussein Wilson juga merupakan wajah yang dikenali dan sering menghiasi majalah Nona, Pesona Pengantin dan macam macam lagi.



Baru-baru ini, Zahnita berkata dirinya menerima kecaman ramai sehingga turut kehilangan beratus orang pengikut di Instagram kerana tidak memakai solekan.

Zahnita telah berkongsi satu video bersama anaknya di mana kanak-kanak itu menyindir gaya rambutnya dan ia membuatkan ramai pengikut unfollow model berkenaan.

Selepas itu, Zahnita memuat naik video yang lain dan memaklumkan dia telah ‘bersiap’ dengan menyikat rambut, memakai bedak serta gincu di bibir.

Dalam pada itu, ramai yang memuji Zahnita kerana menjadi diri sendiri dan tidak kisah mempamerkan wajahnya tanpa secalit mekap atau filter.



Rata-ratanya mengimbau kenangan zaman kegemilangan Zahnita menjadi top model dan dikenali ramai di Malaysia sekitar tahun 2000an.

Ingat lagi dulu kalau model Jakel atau baju pengantin mesti Zahnita. Suka selak majalah bahagian baju kahwin sebab nak tengok dia!

Zahnita Wilson top model dulu sikit punya lawa, sekarang….

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Abang Tesla – Biodata, Profil dan Latar Belakang

Back up Abang Tesla, Caprice kena lepuk dengan isteri



Fyna Jebat komen hubungan dengan Zainal Abidin

Abang Tesla kahwin dua, aku pula yang kena bebel (Video)



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker