Suami Yana belasah Aliff Syukri?

Suami Yana belasah Aliff Syukri?

Semalam, tular satu vide klip pendek di laman media sosial memaparkan pergaduhan di antara usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri dan suami pelakon Yana Samsudin iaitu Fadzil Fariz.

Di dalam video tersebut, kelihatan keadaan menjadi kecoh sambil Yana cuba menenangkan suaminya yang cuba untuk memijak serta memukul usahawan itu.



Aliff juga tidak kurangnya kerana dia kelihatan amat marah hingga meninggikan suara kepada pasangan tersebut dan difahamkan, ia semua berpunca daripada pelakon itu terpecahkan pasu dalam rumahnya bernilai RM400,000, namun didakwa Yana enggan membayar balik.

Melalui laporan Harian Metro, pihak mereka telah menghubungi penerbit program raya terbitan swasta iaitu Alif Farhan, dia memberitahu kejadian berlaku di rumah Aliff.

Yana pula adalah hos program berkenaan dan ketika penggambaran sedang dijalankan, dia tidak sengaja terlanggar sebuah pasu hiasan di ruang tamu rumah Datuk Aliff.
Menurut Aliff, proses penggambaran masih dalam proses dan ketika ini tergantung susulan pembalahan yang berlaku di antara dua pihak tersebut.

Suami Yana belasah Aliff Syukri?



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kaya Gila Suami Nynaa Harizal (Video)



Farid pujuk, Diana reject

Penyondol itu bukan bff saya – Shila Amzah



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker