Mahathir mengaku salah langgar SOP

Mahathir mengaku salah langgar SOP

Dr M akui salah langgar SOP, tak patut sertai himpunan Ahli Parlimen pembangkang

Dr Mahathir Mohamad mengakui beliau melakukan kesalahan apabila menyertai perhimpunan Ahli Parlimen pembangkang diketuai Anwar Ibrahim semalam bagi membantah penangguhan sidang khas Dewan Rakyat selama dua minggu.



Bekas perdana menteri itu berkata, perhimpunan sedemikian tidak sepatutnya diadakan ketika negara berdepan penularan wabak Covid-19 yang tinggi.

“Saya mengakui saya sendiri buat salah. Semalam saya hadir perjumpaan wakil rakyat (pembangkang) mula-mula saya fikir nak duduk dalam kereta nak tunjuk saya sokong. Bila sampai orang kumpul saya pergi dan duduk dengan orang.

“Hari ini saya lakukan ujian lagi sekali, negatif. Tapi itu tak patut saya lakukan (sertai himpunan), majlis seumpama itu tak harus diadakan. Kalau nak ada perjumpaan patut buat secara ‘online’, melalui zoom, kalau nak protes guna zoom,” katanya menerusi wawancara “Solusi Selamatkan Malaysia” di Facebook Reset Malaysia.

BERITA LANJUT MENYUSUL



Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:

MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214



Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

Mahathir mengaku salah langgar SOP


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU




Nak Cucuk Vaksin Ke Nak Tayang Body? [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker