“Padan muka hang dapat laki macam tu”, kata Shaarnaz kepada Reen Rahim

“Padan muka hang dapat laki macam tu”, kata Shaarnaz kepada Reen Rahim

Siapa yang tidak mengenali pelakon jelita Reen Rahim atau nama sebenarnya Noreen Ashikin Abdul Rahim yang terkenal dengan drama Pujaan Hati Kanda, 7 Hari Mencintaiku dan banyak lagi.

Reen Rahim merupakan pelakon wanita Malaysia, di mana dia memulakan kerjayanya sebagai pelakon selepas merangkul gelaran juara dalam pertandingan lakonan ‘Pilih Kasih’ musim ketiga. Reen Rahim kini lebih banyak meluangkan masa dengan suaminya selepas mendirikan rumahtangga pada 24 Disember 2022.



Baru-baru ini, Reen Rahim ada memuat naik satu video di laman instagram miliknya yang meraih perhatian ramai. Video tersebut kini meraih 808 ribu jumlah tontonan, 26 ribu tanda suka dan sebanyak 3 ratus komen.

Di dalam video berkenaan, memaparkan Reen Rahim sedang diusik dan bergurau dengan suaminya ketika dia berada di dalam kereta. Kata Reen Rahim, dia dan suaminya memang berperangai begitu jika dirumah dan tiada apa yang mahu dihairankan.

Rata-rata netizen terhibur selepas melihat video tersebut serta meninggalkan beberapa komen untuknya. Selebriti Sharnaaz Ahmad juga sempat meninggalkan komen pada video tersebut.

“Padan muka hang dapat laki kaki mengusik sama macam hang.. Semoga bahagia wei aminnn”-tulis Sharnaaz Ahmad



“Suami cerminan isteri,hahahaha elok le tu sama perangai gila2, semoga bahagia sampai syurga”-kata mereka

“Seronok tengok pasangan ni, sweet lahai, reen pun syomell, laki dia pun boleh tahan sakat ehhh hahaah ok la tu dedua masuk air, memang ngam!”-tambah mereka

Apa-apa pun, biasalah sebagai suami isteri bergurau dan mengusik satu sama lain. Semoga Reen Rahim dan suami bahagia hingga jannah.

Apa kata anda? Mr



“Padan muka hang dapat laki macam tu”, kata Shaarnaz kepada Reen Rahim

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Norish Karman bibir tebal kerana botox?



Isteri nak buat kejutan

Dato Malik bebas dengan jaminan



Hari Asyura, kelebihan Puasa 9,10,11 Muharam



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker