Siapa dia ni, Nabila gaduh ke dengan Nad?

Siapa dia ni, Nabila gaduh ke dengan Nad?

Demikian sebaris ayat yang ditinggalkan oleh pelakon, Nabila Huda di ruangan komen sebuah portal hiburan yang menyiarkan temu ramah bersama pelakon, Nad Zainal, semalam.

Komentar itu sekali gus mencetuskan persoalan mengenai hubungan dingin beberapa rakan artis termasuk pelakon filem Rahsia itu dengan isteri kepada pelakon, Ungku Ismail Aziz.

Sedangkan, Nabila dan Nad sebelum ini merupakan sahabat baik serta kerap memberikan kata-kata semangat dan menziarahinya di hospital.

Spekulasi mengenai hubungan renggang beberapa rakan artis timbul selepas ibu dua anak itu pulih akibat jangkitan kuman pada paru-paru dan dimasukkan ke unit rawatan rapi di sebuah hospital swasta, November tahun lalu.

Bimbang dengan kos rawatan yang perlu ditanggung, rakan artis dan peminat melancarkan Tabung Kecemasan Nad Zainal bagi membantu keluarganya.

Tidak lama selepas keluar hospital, Nad kemudian bernikah dengan Ungku Ismail pada 23 Januari lalu.

Minggu lalu, pengacara dan pelakon, Sherry Alhadad memaklumkan tali silaturrahim antara dirinya dengan Nad tidak akan pernah putus walaupun kali terakhir mereka berhubung sebelum Nad berkahwin lain.

Selain Nabila dan Sherry, rakan artis lain seperti Sharifah Sakinah dan Nadiah Aqilah juga kerap menziarahi Nad ketika sakit.

Penampilan Nad di hadapan media juga mengejutkan ramai pihak selepas kali terakhir dia hanya mengeluarkan kenyataan semasa penggambaran telefilem Mendarat di Syurga, 12 Februari lalu.

Ketika tempoh menerima rawatan, Ungku Ismail turut memaklumkan tabung dana kecemasan bagi menampung kos perbelanjaaan rawatan Nad sehingga dana RM270,000 berjaya dikumpulkan.

Dana yang dikutip menerusi akaun Pertubuhan Kebajikan As-Sidiq itu dimaklumkan akan dibahagikan kepada beberapa bahagian termasuk pasca rawatan bagi membantu perbelanjaan Nad sepanjang tempoh berehat daripada sebarang penggambaran nanti.

Bagaimanapun, sehingga sekarang Nad masih berhutang jawapan dengan pihak media berhubung janji untuk menjawab segala persoalan tersebut bersama suaminya.

Penjelasan itu penting bagi meleraikan spekulasi yang timbul mengenai dana awam yang dikumpul ketika dimasukkan ke hospital.

Difahamkan, rakan-rakan artis yang rapat dengan Nad didakwa turut membantu melangsaikan kos perubatannya sepanjang berada di sebuah hospital swasta di Ampang. Utusan

Siapa dia ni, Nabila gaduh ke dengan Nad?

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Sajat sekolahkan Abang Tesla, terkedu dibuatnya

Isteri kedua Abang Tesla kena ‘sound’ dengan Noorkhiriah

10 tahun tunggu zuriat, isteri meninggal 3 bulan selepas bersalin [VIDEO]

Fasha Sandha galak bergoyang lepas ramping?

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker