Sakinah Kena ‘Body Shame’ Dengan Netizen

Sakinah Kena ‘Body Shame’ Dengan Netizen

Selebriti sensasi, Sharifah Sakinah sekali lagi mencuri perhatian orang ramai apabila memuat naik sebuah hantaran di laman Instagram miliknya baru-baru ini.

Menerusi hantaran tersebut, Sakinah atau nama sebenarnya Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired dilihat bergambar dengan sebuah lukisan kek cawan sambil memakai pakaian yang hanya menutup buah dadanya.

Gara-gara penampilannya terlalu seksi, adik kepada pelakon Sharifah Shahirah itu menjadi bualan netizen dan mengundang kritikan dan kecaman orang ramai.



Difahamkan, pemakaian Sakinah yang terlalu mencolok mata itu telah mendatangkan rasa kurang senang orang ramai memandangkan dia seorang yang beragama islam.

Malah, ada juga segelintir individu yang mengambil kesempatan melakukan body shaming terhadap dirinya dengan mengatakan buah dadanya kecil dan tidak mempunyai aset.

Bukan itu sahaja, rata-rata netizen turut meluahkan rasa kecewa terhadap Sakinah yang disifatkan semakin berani menggayakan penampilan yang seksi dan seakan tidak insaf dari kontroversi sebelum ini.

Meninjau di ruangan komen, disebalik kecaman dan kritikan orang ramai, ada juga yang mendoakan pelakon berusia 33 tahun itu agar menutup auratnya dengan sempurna dan kembali ke jalan yang benar.



Semoga cepat sedarkan aurat yang didedahkan, HIDAYAH MILIK ALLAH… – Warganet.

“Semoga Allah membimbing kita kembali kepada Nya Aamiin,” tulis seorang lagi pengguna Instagram. Bn

Sakinah Kena ‘Body Shame’ Dengan Netizen


Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Isu rumah MRF: Sidang akhbar jadi gelanggang tikam lidah

Kisah A.R. Tompel meninggal akibat kemalangan jalanraya, beri kesan pada P. Ramlee

Gelaran Datuk Seri Mahadi Didakwa Palsu?

Related Articles

Back to top button
%d bloggers like this:

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker