Shuib penyampai baharu Suria FM

SHUIB menyertai keluarga baharu Suria FM apabila menggantikan kedudukan yang ditinggalkan Fizi Ali untuk segmen Suria Pagi.

PUTRAJAYA – Teka-teki mengenai penyampai baharu segmen pagi di Suria FM yang menggantikan Fizi Ali terjawab apabila pelawak dan usahawan terkenal, Shuib Sepahtu diumumkan sebagai ahli keluarga terbaharu stesen radio tersebut bermula Isnin depan bergandingan bersama Suraya Borhan dan Ajak.

Pengumuman tersebut dibuat secara terbuka oleh Pengurus Besar Suria FM yang juga penyampai Suria Cinta iaitu DJ Lin sebelum tamat siri Jelajah 90 Suria Memang Cantik Kak Ell bertempat di IOI City Mall di sini sebentar tadi.

“Kita harap dengan pelantikan Shuib akan memberikan impak lebih baik kepada pasukan Suria sekali gus dapat menarik lebih ramai pendengar baharu.

“Kita juga berterima kasih kepada Shuib kerana sudi menyertai kami sebagai penyampai Suria Pagi yang dikenali sebagai Morning Morning Suria,” katanya.



Jelajah Suria 90 Memang Cantik Kak Ell memasuki siri terakhir hari ini selepas menjelajahi beberapa negeri seperti Kuantan, Pahang, Alor Setar, Kedah dan Johor Bahru, Johor bermula awal bulan ini.

Hampir 12,000 pengunjung hadir menyaksikan persembahan gandingan artis 1990-an terkenal seperti Amir UK’s, Mus dan barisan artis popular seperti Dayang Nurfaizah serta Ziana Zain.

Tidak ketinggalan, persembahan turut diserikan dengan barisan artis muda seperti Haqiem Rusly, Wany Hasrita, Imsomniacks, Floor 88, Nuha Bahrin dan Naufal Azrin.

Terdahulu, selepas enam tahun menabur bakti bersama Suria FM, Fizi yang juga bekas suami kepada pelakon Shakilla Khoriri membuat keputusan untuk meninggalkan stesen radio tersebut sekitar Julai lalu.



Fizi berkata, dia mengambil masa yang lama untuk membuat keputusan dan memilih untuk tidak menyambung perkhidmatannya dengan Suria FM.

Teka-teki bahawa dirinya bakal menyertai Hot FM akhirnya terjawab apabila disahkan menjadi ahli keluarga baharu stesen radio tersebut bermula awal Ogos lalu bergandingan bersama pelawak Fad Bocey menerusi segmen Sembang Squad

 

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:
MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392



Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214
Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda




Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Tak sempat ‘sedap’, polis tahan pengantin ketika majlis berlangsung



Lelaki pengsan akibat putus cinta [VIDEO]

Wanita terlalu cantik untuk bekerja sebagai tukang plaster [VIDEO]



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker