Tak sanggup jadi madu perempuan gila tu – Elcah

Influencer Ditalak Lepas 8 Hari Nikah

Tak sanggup jadi madu perempuan gila tu – Elcah

Tak sanggup jadi madu perempuan gila tu - Elcah

Hubungan antara pempengaruh, Adel Asha atau lebih mesra dengan panggilan Elcah bersama bekas suaminya nampak gayanya masih belum menemui titik noktah apabila masing-masing berbalas kenyataan di media sosial.

Elcah kemudian mendedahkan dia diceraikan selepas lapan hari mendirikan rumah tangga kerana bekas suaminya itu didakwa telah menghamilkan wanita lain.



‘Kau ingat 8 bulan ke atau 8 tahun?’

Menerusi perkongsian terbaharu Elcah di Instagram, dia mendakwa tidak faham dengan sikap bekas suaminya yang kaki provok, suka putar belit cerita dan sejenis yang suka membuka aib sendiri. Tidak tahan dengan situasi yang dilaluinya sekarang, Elcah berharap masalah rumah tangga mereka ini dapat diselesaikan segera di mahkamah.

Ye betul aku panggil kau sayang sebab aku masih sayang relationship masa tu, aku masih cuba untuk fix tapi kau bagi aku jawapan “; tak boleh pilih i sayang dua dua tapi i kesiankan dia” so aku decide untuk bercerai dengan baik aku tak sanggup nak poligami dengan perempuan gila tu sebab baru lagi 8 hari weh! Kau ingat 8 bulan ke atau 8 tahun?


Baca Artikel Menarik:

Kenapa Najib Razak perlu diberi Pengampunan DiRaja?



Tambah Elcah lagi, dia yakin pasti semua perempuan yang berada dalam situasinya akan melakukan perkara yang sama dilakukannya.

Mak setup business untuk aku dan aku buat bersungguh tapi kau sendiri tahu duit tu semua kau makan sorang. Betul aku malas nak cerita pasal duit. Akan jadi panjang dan kau tahu apa yang kau buat dengan duit RM14,000 tu. Aku still struggle untuk cari duit, photoshoot siang malam buat live kerja dengan @frkl21 tapi aku bukan jenis kaki kikis mintak simpati orang untuk dapatkan duit.

Kau tahu setiap kali makan mahal siapa yang bayar. Aku tak kaya tapi cukup untuk aku beli barang untuk aku, untuk spent dekat orang yang aku sayang.

Elcah turut menafikan dakwaan lelaki itu yang menuduhnya membuka aib serta menceritakan masalah rumah tangga mereka di media sosial.



Tiada siapa cerita pasal kau dan aku hanya menjawab “simpan suami i dalam keranda”. Selebihnya banyak fake acc masuk live dengan soalan “suami lari rumah ke”, “bila suami nak balik” “kata juara? kenapa suami lari” dan macam macam lagi.


Baca Artikel Menarik:

Hassan Karim ingatkan Anwar jangan guna dana awam buat rumah terbuka Kerajaan Perpaduan

Come and take my position and tell me if you can handle the situations. Kalau kau rasa kau tak suka orang amik tahu pasal kau, kau jangan kahwin dengan influencer or someone known. Trust me no one bother about you! Aku dapat tahu semalam vang kau dan perempuan tu nak viral memalukan aku dan jatuhkan aku, bukak aib aku on social media sebab tak puas hati. Tengok sekarang satu satu dah terbongkar!



Sebelum ini, kisah Elcah pernah viral apabila dia dan bekas suami pertama membuat keputusan untuk bercerai selepas tujuh tahun melayari bahtera perkahwinan. Pada 3 Mac lalu, Elcah telah mendirikan rumah tangga buat kali kedua namun bercerai selepas lapan hari bernikah.
Sumber: Elcah

Selepas ramai wanita ‘patah hati’, Khairul Aming jelaskan siapa gadis itu


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Virgoun buat seks ketika berpuasa

Instafamous Elcah dakwa bekas suami paksa poligami



Baju tahun lepas pun tak habis pakai – Che Ta

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker