Kenyataan akhbar: Penampilan pertama Parti Bangsa Malaysia dalam PRN Johor

Kenyataan Akhbar oleh timbalan presiden Parti Bangsa Malaysia, Haniza Mohamed Talha

Parti Bangsa Malaysia berkemungkinan akan membuat penampilan pertama dalam arena politik negara pada pilihan raya negeri Johor akan datang. Berdasarkan perkembangan politik terkini, statistik dan maklum balas dari lapangan, kemungkinan besar kami akan meletakkan calon kami. Walau bagaimanapun, kami masih dalam perbincangan dengan pemimpin kami dan juga dengan orang lain di luar PBM.

Bagaimanapun, PBM hanya akan meletakkan calon di kawasan di mana pemimpin telah berkhidmat kepada rakyat di sana dan dikenali oleh pengundi. Kemudian, calon-calon ini akan mempunyai peluang yang baik untuk menang. PBM adalah sebuah parti berbilang kaum yang kuat dan ini merupakan faktor penyatuan seluruh rakyat Malaysia. Semua rakyat Malaysia, tanpa mengira bangsa, warna kulit atau kepercayaan dilihat sebagai satu Bangsa Malaysia.

PBM juga mendesak untuk lebih banyak perwakilan wanita dan belia dalam pilihan raya. Bakat yang belum diterokai ini pastinya akan menyumbang ke arah pembangunan ekonomi dan negara yang lebih baik. Saya pernah dari parti berbilang kaum, tetapi lama-kelamaan, ia melencong dari haluan asalnya dan daripada perjuangannya untuk membawa pembaharuan.

Saya memutuskan untuk menyertai PBM kerana ia adalah parti hari ini dan akan datang. PBM menjadi pilihan saya juga kerana tumpuannya kepada pemerkasaan wanita dan belia, ekonomi, pendidikan, kemajuan dalam sains dan teknologi. Tidak ada pihak lain yang mempunyai semua agenda penting ini dibungkus dalam satu.

Mengenai perancangan segera sebagai timbalan presiden, saya ingin membantu mengukuhkan PBM dan menjadikannya pilihan rakyat Malaysia pada pilihan raya akan datang. Beberapa rancangan yang disediakan, termasuk roadshow ke semua 14 negeri PBM, mesyuarat pemimpin dan ahli baharu, mempromosikan PBM kepada semua, melalui program dan penglibatan dengan rakyat.

Kami juga menganjurkan lebih banyak pemacu keahlian. Mengenai persiapan untuk pilihan raya umum ke-15, kami sedang dalam proses mengenal pasti calon, kerusi, dan penubuhan jentera pilihan raya mereka.

TAMAT

terima kasih

Haniza Mohamed Talha
Timbalan Presiden
Parti Bangsa Malaysia
019-243 6569

 


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Netizen Tells Mahadi: “Next Time You Can Record Heliza Helping You With Your Undies”

Bumbung pakir Pasaraya Giant diterbangkan ribut [VIDEO]

Objek berputar menyeramkan di Bima Sakti (Milky Way) dikesan saintis

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker