Pembida Harta Sajat Larikan Diri Rupa-Rupanya PA Aliff Syukri?

Pembida Harta Sajat Larikan Diri Rupa-Rupanya PA Aliff Syukri?

Agak kecoh di media sosial petang tadi apabila pembida harta lelongan milik Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman bernilai RM132,000 tidak dapat dihubungi dan menghilangkan diri, seperti yang dilapirkan sebelum ini.

Difahamkan, lelaki yang dikenali sebagai Mohammad Syazwan Ahmad Feisol itu telah memberi alasan untuk ke bank bagi menguruskan pembayaran bidaan namun ‘lesap’ sehingga jam 4.10 petang dan tidak muncul-muncul kemudiannya.



Menurut peguam Nurul Hafidzah Hassan, lelaki itu memberitahu bahawa wang tunai untuk urusan pembayaran bidaan tersebut berada di rumah dan pihaknya telah memberi kebenaran untuk dia menyerahkan bayaran dalam bentuk draf bank terlebih dahulu.

Susulan kes kehilangan lelaki itu, nama Syazwan Fiesol menjadi tular di ruangan carian Facebook.

Hasil siasatan pantas netizen, carian mendapati bahawa lelaki itu sebenarnya pembantu peribadi kepada usahawan terkenal yang juga rakan baik Sajjad, Datuk Seri Aliff Syukri.

Meninjau ke ruangan profil lelaki itu, warga maya nampaknya telah membanjiri bahagian komen dan meninggalkan pertanyaan adakah dia individu yang membida harta lelongan Sajjad memandangkn nama mereka adalah sama.



Sehubungan insiden ini, sesi lelongan harta benda Sajjad akan diadakan semula pada tarikh yang akan diumumkan kelak, dijangka pada minggu hadapan.

Mungkin Datuk Seri Aliff Syukri ada nak komen sesuatu?

Pembida Harta Sajat Larikan Diri Rupa-Rupanya PA Aliff Syukri?


Baca Artikel Menarik :



Layari Laman Facebook MYKMU</a


MLM 2021: Bahye bakal juara?

Restoran terkenal di Ipoh disahkan JAIPk tiada sijil halal



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker