Neelofa Hamil Atau Tak? Ini Jawapan Selamat Neelofa..Kalau Betul, Insya-Allah Saya Akan Kongsikan[VIDEO]

Neelofa Hamil Atau Tak? Ini Jawapan Selamat Neelof..Kalau Betul, Insya-Allah Saya Akan Kongsikan[VIDEO]

TELAHAN peminat tentang kehamilan Neelofa hampir tepat apabila selebriti itu meminta orang ramai bersabar sementara menunggu masa yang sesuai untuk dikongsikan.

“Perkara ini (pengakuan tentang kehamilan) sensitif bagi sesetengah orang. Semua ada alasan tersendiri. Kalau betul, Insya-Allah saya akan kongsikan pada waktu yang sesuai”.

Itu jawapan ‘selamat’ usahawan dan selebriti sensasi, Neelofa saat diminta mengesahkan desas-desus kehamilannya yang diperkatakan ramai sejak Julai lalu.

Katanya, dia juga punya sebab kukuh sama ada mahu tidak menjawab atau menjawab soalan berhubung isu kehamilan.

“Kalau benarlah desas-desus itu betul atau pun tidak, saya akan menanti masa tepat untuk berkongsi dengan orang ramai kerana jika ada berita gembira yang kita mahu dengar, pasti kita mahu doa orang ramai.

“Rakan-rakan artis yang lain pun sama, jika mereka turut mendapat berita sama (mengandung), pastinya mereka menanti saat yang tepat untuk dikongsikan.

“Insya-Allah jika saya ada berita gembira itu, pada masa yang tepat nanti mesti saya kongsikan,” katanya ketika ditemui Kosmo! Online di sini, hari ini.

Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd Noor, 32, berkata demikian pada majlis sumbangan program Bakul Kasih PRIHATIN-MAIWP yang diadakan di Surau Al- Mustaqim, PPR Pinggiran Bukit Jalil.

Pada majlis ini, Neelofa yang mewakili Pertubuhan Kasih Neelofa (PKN) bekerjasama dengan Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) dan Yayasan Kasih Prihatin Nasional (PRIHATIN) menyerahkan sumbangan kepada keluarga asnaf yang terkesan akibat pandemik Covid-19.

Biarpun tetap berteka-teki, Neelofa yang turut ditemani suaminya, Muhammad Haris Mohd Ismail, atau PU Riz, menyerlah dan memperlihatkan ‘baby bump’ dengan jelas dalam busana putihnya.

Biarpun berdepan sedikit tekanan, pada masa sama Neelofa tetap meminta orang ramai mendoakannya yang baik-baik, terutama keterujaan banyak pihak yang menantikan pengesahan berita gembira itu daripada mulutnya.

“Saya berharap orang ramai dapat memahami perkara ini dan doakan yang baik-baik sebab saya sangat perlukan doa sebagai satu perlindungan.

“Saya faham kedudukan saya di mana orang yang mengharapkan perkongsian ini. Insya-Allah ia (pengumuman) akan dibuat dengan baik.

“Saya akan kongsikan kepada semua kerana ia bukanlah sesuatu berita buruk yang perlu disorokkan. Bayi lelaki atau perempuan, saya tak kisah,” katanya.

Ditanya lagi sama ada pengumuman terbabit akan dibuat dalam waktu terdekat, Neelofa memaklumkan dia masih dengan jawapan sama.

“Saya akan beritahu bila semuanya dah betul-betul pasti. Sebagai contoh kalau kandungan sudah benar stabil baharu semua itu akan dikongsikan,” ulasnya ringkas.

Terdahulu, sejak beberapa bulan lalu khabar angin mengenai kehamilan bekas pengacara MeleTOP itu hangat diperkatakan selepas dia dilihat menunjukkan tanda-tanda ibu mengandung apabila asyik mengusap bahagian perutnya.

Bukan hanya pada siaran langsung menerusi Instagram mempromosikan tudung keluarannya, paling ketara ketika hadir ke Mahkamah Seremban bagi sebutan semula kes pelanggaran prosedur operasi standard (SOP), 24 September lalu.

Begitupun, walau dihujani pelbagai soalan dan ucapan tahniah di laman sosial, tiada sebarang bayangan diberi hinggalah semalam apabila dia memuat naik video menggunakan aplikasi tekaan wajah bayi hasil gabungan rupa paras ibu bapa.

Sebelum ini, kedua-dua pasangan yang mendirikan rumah tangga di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 Mac lalu selesa mendiamkan diri daripada menjawab sebarang spekulasi.

Sementara itu, hadir sama pada majlis penyerahan sumbangan adalah Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Senator Idris Ahmad. – K! ONLINE

Neelofa Hamil Atau Tak? Ini Jawapan Selamat Neelof..Kalau Betul, Insya-Allah Saya Akan Kongsikan[VIDEO]


Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:

MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214

Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


UMNO Melaka Alu-alukan Kerjasama PN, MN Hadapi PRN – Ab Rauf

Umno dan PAS Selangor pertegas Muafakat Nasional untuk PRU

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker