Saya sayang parti dari jawatan – Shamsul

Saya sayang parti dari jawatan – Shamsul

Assalamualaikum.

Saya yakin semuanya perancangan Allah. Sebagai pemimpin dan ahli parti. Prinsip saya kekal dan keutamaan saya adalah parti. Saya lebih sayangkan UMNO dari jawatan saya.

Saya ingin tumpuan sepenuh masa untuk perkukuhkan UMNO BN.

#parlimenlenggong #akisgallery #lenggong #teamDSAN #rumahtiang16 #geopark

Ahli Parlimen Lenggong, Datuk Seri Dr. Shamsul Anuar Nasarah yang juga ahli Majlis Tettinggi UMNO hari ini mengumumkan peletakan jawatan sebagai Menteri Tenaga dan Sumber Asli.

Berikut adalah kenyataan penuh penuh:

Pertama saya merakamkan ucapan terima kasih kepada YAB Perdana Menteri kerana saya diberikan peluang berkhidmat sebagai Menteri Tenaga Dan Sumber Asli dan pastinya pimpinan UMNO yang mencadangkan saya sebagai Menteri Kerajaan Persekutuan.

2. Mengambil kira beberapa keputusan dan pendirian parti. Maka, sebagai ahli UMNO yang patuh dan setia kepada parti. Saya dengan ini meletak jawatan sebagai Ahli Jemaah Menteri Kerajaan Persekutuan.

3. Saya ucapkan terima kasih kepada semua pihak dan kepada semua warga Kementerian Tenaga Dan Sumber Asli. Tumpuan saya selepas ini ialah memberikan fokus kepada tugas sebagai Ahli Parlimen Lenggong dan membantu memperkuat parti dalam menghadapi situasi politik yang semakin mencabar.

Sekian. Terima kasih.
YB DATUK SERI DR SHAMSUL ANUAR NASARAH
3 OGOS 2021

Saya sayang parti dari jawatan – Shamsul


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Nak Cucuk Vaksin Ke Nak Tayang Body? [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker