Nak Cucuk Vaksin Ke Nak Tayang Body? [VIDEO]

Nak cucuk vaksin ke nak tayang body?

Media Sosial hari ini dikejutkan dengan perbuatan seorang wanita yang dilihat dengan sengaja menanggalkan bajunya sehingga menampakkan pakaian dalam ketika proses suntikan vaksinasi di sebuah Pusat Pemberian Vaksin (PPV).

Tindakan wanita tersebut yang memakai pakaian ketat dan mencolok mata itu juga mengundang kecaman orang ramai di laman sosial.

Rakaman video berdurasi 58 saat tersebut turut mendapat lebih 43 ribu tontonan di aplikasi Twitter.

Salah seorang pengguna dengan nama @Epi berkata, perbuatan wanita tersebut seperti mencabar Allah S.W.T dengan membuka aurat di khalayak ramai.

“Ni la salah satu punca Malaysia dpt bencana….udah la xtakut Allah SWT…Cabar pula Allah SWT dgn d buka aurat depan khalayak ramai..,” katanya.

Sementara @Julea Rehman berkata, tindakan yang dilakukan wanita tersebut merupakan satu perkara yang sia-sia dan tidak menghormati petugas di PPV.

“Muka dah la tak Lawa… Mengedik pulakk…. Turki dah terbakar.. Nak seksi sangat orang orang perempuan dia.. Esok Malaysia Tenggelam… Ni belajar mesti setakat PMR,” jelasnya. – K! ONLINE

VIDEO DIBAWAH:-

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:

MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214

Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

Nak cucuk vaksin ke nak tayang body?


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Wanita dapat suntikan vaksin ‘sanitizer’

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker