Video Tersebar, Netizen Dakwa Ada Yang Busuk Hati Dengan Noh Salleh?

Video Tersebar, Netizen Dakwa Ada Yang Busuk Hati Dengan Noh Salleh?

Sebelum ini, nama penyanyi popular, Noh Sllah menjadi perhatian setelah ditemubual berkaitan dengan khabar angin mengatakan hubungan dengan isterinya, Mizzz Nina, didakwa bergolak kerana isterinya telah pergi bercuti tanpa suami di sisi.

Terkini, timbul pula spekulasi apabila terdapat pihak yang mendakwa kononnya terdapat beberapa video seorang lelaki miripnya tersebar di media sosial.

Video Mirip Noh Salleh Jadi Bualan Ramai

Di laman Twitter, terdapat dakwaan video tersebut menunjukkan seorang lelaki mirip vokalis sebuah kumpulan terkenal telah melakukan aksi tidak senonoh bersama seorang wanita. Carian Murai My menerusi kata kunci ‘Noh Salleh’ di laman Twitter, rata-rata netizen sedang memperkatakan mengenai isu video tersebut.

Simpati Pada Mizz Nina

Sementara itu, netizen memberikan pelbagai reaksi terhadap isu video yang dikatakan tersebar di media sosial itu, malah ada yang turut meluahkan rasa simpati terhadap isteri Noh, Mizz Nina.

“Apapun yang terbaik je laa untuk dia dengan Mizz Nina. It’s their marriage. Boleh jadi juga video tu video lama tapi orang busuk hati pergi sebar ke. We never know kan.”

“Noh Hujan dalam video tu dengan lengluinke? Tapi dia ni taste memang chinese look pun. Dulu gf and skandal dia pun chinese look. Tu ada lagi amoi cantek. Tak terkejut laa. Tapi sian Mizz Nina lah.”

“Noh Salleh how could you.”

“Korang confirm ke video leaked tu Noh Hujan? Bukan Noh Salleh?.”

Walaubagaimanapun, sehingga kini Noh Salleh dilihat tidak memberikan sebarang respon terhadap isu yang sedang melanda dirinya itu. Murai

Video Tersebar, Netizen Dakwa Ada Yang Busuk Hati Dengan Noh Salleh?


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Video tak senonoh didakwa penyanyi terkenal tanah air kini kecoh

Pesakit psikiatri maut terjun dari tingkat empat Aman Central

Restoran nasi kandar sedia mi goreng ‘perisa najis tikus’ diarah tutup

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker