Abang BOMBA Bagi Satu Pickup Line Baik Punya Kat Gadis Yang Minta Tolong Betulkan Keretanya. 😃[VIDEO]

Abang BOMBA Bagi Satu Pickup Line Baik Punya Kat Gadis Yang Minta Tolong Betulkan Keretanya

Bomba merupakan organisasi awam yang menyediakan perkhidmatan memadam serta meredakan bencana kebakaran

Bukan itu saja, malah mereka ini juga turut sedia membantu orang ramai dalam pelbagai masalah selain kebakaran. Contohnya membantu untuk menyelamat.

Namun, lain pula dengan video yang tular ini apabila sekumpulan bomba yang membantu seorang gadis tiba-tiba memberi pickup line mencuri tumpuan ramai.

VIDEO DIBAWAH:-

Cuba nasib bagi pickup line dekat gadis itu

Menerusi video perkongsian tersebut, kelihatan sekumpulan anggota bomba sedang membantu seorang gadis yang mengalami masalah dengan keretanya.

Pada mulanya bomba itu menunjukkan ada sesuatu di pintu kereta gadis itu, tetapi gadis tersebut mengatakan tidak mengapa kerana sedikit saja.

Namun, tidak lama selepas itu salah seorang daripada anggota bomba itu cuba untuk memberi pickup line kepada gadis berkenaan dengan caranya tersendiri.

Perkara itu membuatkan rakan-rakannya yang lain tergelak mendengarnya. Malah, beberapa orang anggota bomba itu juga dilihat turut mengusik gadis tersebut.

Difahamkan video ini berlaku sebelum pandemik Covid-19 melanda di negara kita. Ia kemudiannya menjadi kembali hangat di media sosial.

“Sambil menyelam minum air orang kata” – Netizen

Dalam pada itu, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut merasa terhibur melihat gelagat abang bomba tersebut.

Ketika artikel ini ditulis, video berkenaan telah meraih 203K views, 28,255 likes dan 309 comments di Instagram.

Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada netizen di Instagram:

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker