Ebit Lew Lepas Rindu – Sambut Hari Lahir Isteri [VIDEO]

EBIT LEW LEPAS RINDU - SAMBUT HARI LAHIR ISTERI DIKEJAUHAN

EBIT LEW LEPAS RINDU – SAMBUT HARI LAHIR ISTERI 

Ebit Lew yang tidak berpeluang meraikan ulang tahun kelahiran isterinya kerana terkandas di sempadan Palestin bagi Misi Bantuan Kemanusiaan Gaza. Melalui Laman Instagram miliknya Ebit muat naik ucapan Selamat hari lahir kepada isterinya.

” Selamat hari lahir bidadariku. Sorry bidadariku sayang abang tiada dirumah. Masih berada jauh. Syukur sempat buat kejutan buat bidadari. Terima kasih bidadariku. I love you sayangku. Rindu teramat sangat. Terima kasih Allah memberi diriku bidadari yang sangat baik dan dialah penguat diriku. Kerana Allah semuanya menjadi mudah dan indah. Dialah yang temukan kita. Dialah yang akan menjaga hubungan ini sampai syurga insyaAllah. Terima kasih Allah.”



“Sorry yer sayang. Jawab bidadari saya, tak per abang. Perjuangan abang hadiah terbesar buat sayang. Teruskan perjuangan. Tengok ramai anak kecil susah perlu duit pembedahan. Ramai anak hilang tempat bergantung. Kehilangan rumah dan tiada sesiapa dalam hidup mereka. Banyak hospital memerlukan bantuan. Berebut-rebut orang minta bantuan. Anak kita ada rumah tempat tinggal Allah bagi. Teruskan abang. Kita kan ada Allah yang sangat sayang kita. Tak pernah lupakan kita. Dia Maha Berkuasa. Anak-anak semua menangis kata. Kasihan anak Palestin ayah. Nanti ayah balik kita jumpa ye. Ayah cerita ye.”

“Selamat hari lahir bidadariku. I love you.”

Ustaz Ebit masih lagi berada di Gaza untuk menjalankan misi bantuan kepada penduduk yg teraniaya oleh kekejaman Penganas Israel.

Semuga Allah memberi ganjaran yg setimpal kepada nya.. Amin.



EBIT LEW LEPAS RINDU – SAMBUT HARI LAHIR ISTERI DIKEJAUHAN

VIDEO

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker