Cepat Betul Perut Lucinta Luna Membesar.. Dah Kedepan Macam 5 bulan

Nama selebriti sensasi negara jiran, Lucinta Luna kerap kali menjadi tajuk perbualan netizen sejak kebelakangan ini.

Mana tidaknya, pengakuan tentang kehamilannya yang membuatkan ramai tertawa bukan hanya mengejutkan netizen Indonesia, bahkan turut ‘menggegarkan’ Malaysia.

Macam baru dua minggu ngaku mengandung

Video dirinya ‘sakit perut’ dan muntah-muntah juga masih ditonton orang ramai apabila dimuat naik ke Instagram kira-kira 2 minggu yang lalu.

Menurut katanya dalam video tersebut, dia baru sebulan hamil anak seorang lelaki ‘mat saleh’ dan meminta buah hatinya untuk bertanggungjawab.

https://www.instagram.com/tv/COYTUViBZ-6/?utm_source=ig_embed&ig_rid=3ecfee19-c4fc-4582-9f8c-371beb81a150

Macam dah hamil 5 bulan

Namun, apa yang membuatkan orang ramai semakin binggung adalah kondisi perut Lucinta Luna saat ini kerana begitu besar seperti sudah hamil 5 bulan sedangkan baru dua minggu ia mengumumkan dirinya positif hamil.

Selebriti transgender itu juga kerap kali memaklumkan janin di dalam kandungan sering menendang-nendang ‘rahimnya’ dan terasa seperti mempunyai 4 kaki berkemungkinan sepasang kembar.

https://www.instagram.com/p/CPAFhMspo64/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Cepat betul perut membesar

Hal tersebut sudah pasti menjadi bahan gurauan netizen disebabkan ‘kisah imaginasi’ yang diciptakan Lucinta Luna begitu cepat berlaku kerana perutnya seperti seorang wanita yang mahu melahirkan bayi.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata netizen seberang berasa terkejut melihat perut selebriti berkenaan sudah semakin besar sedangkan baru beberapa minggu dikatakan hamil.

Pelbagai komen gurauan diterima sehingga membuatkan pengguna media sosial berasa terhibur dengan content yang di buat oleh rakan duet Datuk Seri Aliff Syukri dalam lagu Bobo Dimana itu.

 

Amende aku tengok ni!

Baru dua minggu hamil dah besar perut dia?

 

 

Isi perutnya apa tu

Terhiburlah dengan dia ni

 

 

Sehari je perut dah kembang macam gitu

 

Sumber: OMM, Lucintaluna_manjalita

Lucinta Luna Mengaku Hamil, Minta Lelaki ‘Mat Salih’ Bertanggungjawab

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker