Medley Lagu Ajl35 – Netizen Jatuh Hati Dengan Suara Hannah & Raysha

 

Pada 14 Mac ini, Anugerah Juara Lagu ke-35 (AJL35) bakal bersiaran secara langsung setelah ditunda sebelum ini. Program tersebut bakal diadakan tanpa kehadiran penonton dan sebanyak 12 lagu akan bertanding untuk merebut gelaran Juara Lagu.

Semua sudah mengetahui bahawa saban tahun, pasti ada saja nyanyian medley AJL. Tahun ini Valient Music menghasilkan sebuah video medley AJL35 yang dinyanyikan oleh empat selebriti iaitu Hannah Delisha, Azmi Saat, Raysha Rizrose dan Dean Eiman.

Nampaknya gandingan empat selebriti itu ternyata telah menarik perhatian ramai apabila rata-ratanya memuji suara merdu Hannah dan Raysha.

Difahamkan, konsep penggambaran video itu merupakan idea dari Hannah sendiri manakala susunan semula muzik telah dilakukan oleh Azmi.

Dalam pada itu, netizen mengatakan video tersebut boleh trending dek kerana ramai yang jatuh hati dengan kelunakan suara Hannah dan Raysha.

Tidak kurang juga ada yang mencadangkan empat penyanyi ini muncul menyanyikan medley ini di malam pembukaan AJL35. Video nyanyian nyanyian medley AJL35 itu dimuat naik di laman YouTube 12 tengah malam tadi dan setakat ini sudah mendapat hampir 170 ribu tontonan.

Image_3.jpg

Image_4.jpg

Image_5.jpg

Image_6.jpg

Image_7.jpg

Image_8.jpg

14 MAC DEPAN – AJL35 DIJANGKA BERLANGSUNG SELEPAS LEBIH SEBULAN DITUNDA

 

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker