3 beradik maut: Suasana pilu selubungi Hospital Pekan

IBU bapa mangsa tidak dapat menahan kesedihan ketika menunggu jenazah mangsa di Hospital Pekan di Pekan hari ini.

PEKAN – Suasana pilu menyelubungi perkarangan Unit Forensik Hospital Pekan yang dihadiri ahli keluarga dan sahabat handai tiga beradik yang maut dalam kemalangan di kejadian kemalangan di Kilometer 7, Jalan Benta-Lamir di Kampung Langgar di sini semalam.

Ibu bapa mangsa Nik Mohd. Hisyam Derahman, 41, dan Norbaizura Mustapa, 33, dilihat tidak dapat menahan kesedihan apabila menangis ketika menunggu proses bedah siasat mangsa di Hospital Pekan.

Semalam tiga beradik maut selepas motosikal dinaiki mereka bertembung dengan sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) dalam kemalangan yang berlaku di Kilometer 7, Jalan Benta-Lamir di Kampung Langgar.

Dalam kejadian kira-kira pukul 1.15 petang itu, mangsa, Nik Ikram Idwan Nik Mohd Khairul Hisyam, 15, serta dua adiknya, Nik Nur Faqihah, 11, dan Nik Ikram Nuqman, 5, meninggal dunia di tempat kejadian.



Ketua Polis Daerah Pekan, Superintenden Mohd Zaidi Mat Zin berkata, siasatan awal mendapati kemalangan berlaku ketika mangsa dalam perjalanan dari arah Kampung Lamir menghala ke Kampung Langgar.

“Apabila sampai di tempat kejadian penunggang motosikal dipercayai terbabas masuk dalam laluan bertentangan kemudian bertembung dengan MPV yang datang dari arah hadapan,”ujarnya.

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Masya Masyitah pakai stoking jarang nampak peha

Sharifah Sakinah komen netizen yang mahu jilat tubuhnya



Komen Puteri Balqis mengenai isu bergaduh di media sosial

Syamsul, Ira Kazar tertekan punca fail saman terhadap JAWI, MAIWP



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker