[VIDEO] Elizabeth Tan Belanja Video Memasak dan Dihujani Komen Nakal dan Otak Kuning Dalam Instagram

Baru-baru ini, penyanyi lagu Knock Knock itu ada memuat naik sebuah video memasak kek coklat keju di ruangan Instagramnnya untuk perkongsiannya bersama peminat.

Dalam video tersebut, Elizabeth yang mesra disapa sebagai Lizzy itu tampil memakai baju dalam berwarna merah jambu dan hanya mengenakan seluar pendek. Tidak dinafikan yang dia berpakaian agak seksi, perkongsian video tersebut ternyata telah menarik perhatian lelaki-lelaki di luar sana menjadi tidak keruan.
Video Tersebut mendapat lebih daripada 491 ribu tontonan 71,582 like dan 2,203 komen dari semua peminatnya..
VIDEO DIBAWAH:-
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=o2j4LmO_jL8[/embedyt]



Meninjau ruangan komen, hantaran tersebut telah dihujani dengan beberapa komen dari netizen yang berbaur agak ‘NAKAL’ dan OTAK KUNING daripada kaum lelaki. Ada yang menulis bahawa ramai lelaki menonton video tersebut bukan untuk berkongsi resepi membuat kek tetapi melihat ‘perkara’ lain.

Sumber : Instagram Elizabeth Tan  

Meskipun begitu, ada juga netizen yang prihatin dengan situasi memalukan itu dan  tampil memberi nasihat kepada lelaki di luar sana agar sentiasa menjaga adab di media sosial serta tidak meninggalkan komen yang tidak senonoh di ruangan Instagram orang lain-BN



Lizzy Muat Naik Foto Pegang Senapang, “Jangan Tembak Hati Saya” Ada Pula Netizen Sanggup Kena Tembak

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker