Servis RM100 : Penyanyi Lelaki Tawar Khidmat Sonsang?

Di media sosial ketika ini tular mengenai beberapa perkongsian tangkapan skrin perbualan seorang netizen yang mendedahkan bahawa terdapat seorang penyanyi lelaki membuat perkhidmatan urut di sebuah aplikasi mencari pasangan sejenis.

Kenakan RM100 Untuk Hisap Kemaluan

Menerusi beberapa sumber, difahamkan penyanyi tersebut yang juga merupakan bekas anggota kumpulan nasyid menawarkan khidmat tersebut di beberapa kawasan di Kelantan dan Terengganu sebelum ini.

Lebih mengejutkan, selain menawarkan urut batin lelaki itu juga didakwa mengenakan bayaran sebanyak RM100 sekiranya ingin menghisap kemaluannya.

“Aku tukang urut bro bukan tukang isap”

“Kalau isap kena bayar”

“Tambah la 100”

“Kalau tak nak takpe” tulisnya di dalam aplikasi tersebut

Difahamkan perbualan tersebut berlaku sekitar awal Januari 2021. Rata-rata pengguna media sosial yang lain turut berasa terkejut dengan pendedahan tersebut apatah lagi sanggup menawarkan khidmat sedemikian.

Terdahulu, seorang penyanyi nasyid menerusi laman Facebook nya akui menawarkan khidmat urut di beberapa buah aplikasi mencari pasangan sejenis. Bagaimanapun, menerusi carian Murai.my, mendapati akaun tersebut telah pun dipadam.-Murai.my

Ibu tunggal tujuh anak di Kangar mengaku tawar khidmat seks

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker