[VIDEO] Sekumpulan Gadis Remaja Terjun Gaya Ala Olimpik Buatkan Netizen Tergamam 😮

Sebaran :

Ibu bapa perlu memantau kegiatan anak-anak mereka, bukan sahaja di peringkat sekolah rendah malah tumpuan perlu diutamakan apabila mereka melangkah ke alam remaja iaitu masa paling sukar bagi ibu bapa dan amat mencabar untuk mereka.

Tanpa pengawalan terhadap anak-anak,pastinya mereka mudah terpeng.aruh ajakan rakan serta mudah terbablt dengan keglatan yang tidak berfaedah.

Seperti rakaman video yang dikongsikan dari laman facebook ini, dilihat sekumpulan remaja tanpa rasa takut dengan tenang berdiri di tepi jambatan dan terjun ke dalam sungai ketika arus kuat.

Video ini menarik perhatian netizen dengan bermacam reaksi dan komen. Dengan lebih 19 ribu tontonan anda boleh lihat sendiri aksl beranl sekumpulan remaja ini. Wahai ibu bapa, pantau la anak anda. Jangan menangis kemudian hari, bagi budak2 kampung mungkin ini perkara biasa.

VIDEO

@nurdinabizar

😀😀

♬ Pipipi Calon Mantu (Remix) – DJ Opus

Komen Netizen

Normal!budak kampong biasa jer gini!aku dulu camnih lah!sungai air pasang mmg ditunggu2 nak divlng+berhanyut naik pelampong!dia pya nlkmat budak2 kampong jer rasa!kenangan terindah aku dulu2.

Dekat kampong mane ni? Arus kuat beranl diorg ni..kalau air sungai biasa2 je tkpa lah Juga..mmg seronok mandi sungai ..tetapi berhati hati lah jangan sampai b.ahaya kn diri.

Normal je klau budak kmpg sy dulu umo bbelas taun mcm nie jg..dah bpuluh tahun tggl xbuat mcm nie la pakcik dah tua klau main mcm nie lg takut kaki kremmm n tarik mekarung bila sejuk.

Doa jer yg baik2.Harap2 bilangan yg terjun sama dgn bilangan yg naik kedarat.

Mungkin bagi kita benda tu gilaa. Tapi bagi sebahagian budak2 kampung benda tu dah biasa walaupun b.ahaya. Kalau diasah bakat dah besar boleh jadi PASKAL tu. Haha.

Semua orang boleh ke darat tapi x semua orang boleh ke sungai atau mcm ni… Yang boleh berenang jer boleh buat mcm ni….kalau baru belajar berenang tu…baik x payah joln.

Walaubagaimanapun,sebagai ibu bapa harus Laa memantau keglatan anak-anak ini. Jangan disebabkan a.lasan seperti sibuk bekerja, anak-anak diabalkan hingga mereka diplnggirkan-TTK

Sumber:TikkTokk


Sebaran :

Leave a Reply