[VIDEO] AC Mizal Kongsi Video Cikgu Maryam Ajar Lagu Bahasa Korea, 🤣🤣 Buat Netizen Terhibur..Lisa & Doktor Join Sekaki

Rasanya ramai masih tidak dapat melupakan penangan lawak pasangan DurianKimchi iaitu Maryam dan Ryzal apabila mereka baru-baru ini menjadi tetamu jemputan dalam rancangan Punchline DAC yang bersiaran di Astro Warna.

Umum sedia tahu bahawa, Maryam merupakan wanita dari Korea manakala suaminya pula dari Malaysia namun keserasian mereka sering mengundang gelak tawa warganet sehingga kini mereka antara yang sering menjadi perhatian di media sosial.

Maryam

Walau bagaimanapun, rancangan yang dihoskan oleh pengacara tersohor, Datuk AC Mizal mengambil peluang itu untuk berkongsikan rasa terhiburnya dengan segmen Maryam mengajar dia bersama tetamu jemputan lain menyanyi dalam bahasa Korea.

Sehingga orang ramai juga akui cukup terhibur dengan episod pada kali ini apabila pasangan DurianKimchi itu hadir sebagai tetamu jemputan pada minggu tersebut

Adoi saya tengok pun saya gelak Cikgu Korea ni..

VIDEO DIBAWAH:-

Dalam pada masa yang sama, perkongsian Datuk AC Mizal di Instagram itu juga ternyata membuatkan orang ramai kembali ketawa melihat gelagat Maryam di rancangan tersebut.

How many times you fail! 😁

Maryam

PS Mansur dengan AC ok lagi… yang tak leh tahan Lisa dengan doctor Say pun kena join. Hahaha

Maryam

Boleh tertanggal pipi gelak dengan diorang ni

Screenshot_117 Screenshot_118

Kredit: HCL

Viral: Pasangan DurianKimchi Curi Perhatian Lagi! Comel Sangat dan Memang Lawak…[ VIDEO ]

Adlin Aman Ramlie Disoal Polis Ketika Sekatan Jalan, Disangka Individu Dalam Kostum Orang Utan – “Mati-mati aku ingat kau bro… karakter sama!”

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker