[VIDEO] “Bertaubatlah!” Sound So Sweet …Deep-Penyanyi RAP Caprice Ulas Isu Sajat Dikasari Dan Digari Oleh JAIS. Makan Dalam Bro..

Terkini di My KMU !!!!---->

Penyanyi rap tempatan Ariz Ramli atau Caprice terpanggil untuk mengulas isu video rakaman yang dimuatnaik oleh Nursajat yang mendakwa dia telah dianaiya oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) baru-baru ini.

Caprice berkata, isu sebegini bukanlah perkara biasa datang dari Sajat. Sajat telah lama membuat provokasi secara terbuka tentang Islam dan berharap usahawan kosmetik itu dapat segera bertaubat.

VIDEO DiBAWAH:-

“Untuk kes Sajat ini, dia telah lama membuat provokasi secara terbuka tentang Islam. Dari kes dia pergi Umrah dulu dan apa saja yang dilakukan sejak dulu. Dia sendiri yang tunjuk di media sosial. Ibarat seperti dah merompak bank lepas tu kongsi di media sosial”

“Kita sebagai orang Islam, ada undang-undang syariah. Apalah sangat kena soal dan digari di dunia, berbanding jika kita di soal dan digari di Akhirat. Bertaubatlah!” katanya

Caprice berpendapat, tidak semestinya dengan hanya kerana kita telah berbuat perkara baik, seperti bersedekah atau luangkan masa dengan pelajar tahfiz ke, boleh tutup benda jahat yang dibuat.

Terdahulu, nama Sajat menjadi trending nombor satu di twitter gara-gara seperti sudah berputus asa dengan agama Islam setelah diperlaku buruk oleh JAIS-Murai.my

Leave a Reply