“Macam Neelofa”- Wajah Comel Naura Raih Perhatian, Kini Miliki Jenama Tudung Sendiri?

Rasanya ramai masih mengingati adik Naura atau nama sebenarnya Che Naura Auni Che Fadhlullah yang sebelum ini tidak henti-henti viral sebagai kembar usahawan dan selebriti popular, Neelofa. Wajah yang dikatakan sangat seiras antara adik Naura dan Neelofa mendapat perhatian luar biasa dilaman sosial.

Difahamkan, hubungan baik antara adik Naura dengan usahawan terbabit kekal terjalin meskipun mereka pada mulanya hanya bertemu menerusi rancangan hiburan Meletop.

124423600_984898318664619_4913046144686569135_n

Namun apa yang membuatkan adik Naura menjadi perhatian pengikutnya diruangan Instagram Che Naura Boniey yang diikuti lebih 300,000 apabila kanak-kanak yang baru berusia 6 tahun ini difahamkan memiliki jenama tudung miliknya sendiri.

Melalui perkongsian di Instagram, satu rakaman video adik Naura bergaya dengan beberapa jenis koleksi tudung dan diruangan kapsyen difahamkan jenama tudung itu dikenali, naurabonieyhijab.

“Hijabis will never stop beautiful. Hawa Instant Shawl @naurabonieyhijab.”

 

Melalui perkongsian itu diruangan komen bagaimanapun kecomelan adik Naura itu masih sahaja mengingatkan warganet kepada Neelofa sehingga rata-rata masih menyebut nama selebriti itu.

Apa tidaknya, wajah comel adik Naura betul-betul seiras dengan Neelofa sekali gus mencetuskan dia menjadi viral pada akhir tahun lalu sehingga foto-foto adik Naura menjadi bualan hangat dilaman sosial.

Cantiknya sesuai dengan adik Naura. U are so pretty baby

Screenshot_1188 Adik Naura

Hebat… kecik-kecik dah ada brand sendiri

Adik Naura Adik Naura

Comelnya… macam Lofa

Screenshot_1192 Screenshot_1193

Kredit: HCL

[VIDEO] Gadis Cantik Iras Neelofa Viral, Ini Pula Reaksi Tuanpunya Badan – “Siapa Yang Tak Nak…..”

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker