“Wanita Akhir Zaman Berpakaian Tapi Telanjang, Sedih Tengok”

Bukan mudah bergelar selebriti, segala tindak tanduk diperhatikan lebih-lebih lagi mereka juga merupakan idola yang sepatunya menunjukkan contoh baik, malah cara pemakaian juga pasti akan menjadi kritikan jika ianya serba tidak kena di mata netizen.

Baru-baru ini, perkongsian pelakon Puteri Aishah menjadi perhatian ramai apabila dia memuat naik foto baru selesai menjalani rawatan membuang bulu. Menerusi entri itu, Puteri turut mengatakan selepas menjalani rawatan berkenaan barulah lebih yakin untuk memasuki tahun 2021.

Namun, apa yang lebih menjadi perhatian baju seolah warna kulit yang dipakai oleh Puteri yang menimbulkan rasa kurang senang dikalangan netizen. Malah, ada netizen yang sedih melihat penampilan Puteri yang disifatkan berpakaian tapi telanjang.

Tidak kurang juga ada yang mengatakan nama Puteri Aishah sememangnya cukup indah kerana ianya seperti nama isteri Nabi Muhammad tetapi cara berpakaian tidak sopan.

Ujar netizen lagi, cara pemakaiannya boleh mengundang komen berbaur lucah di kalangan kaum lelaki. Malah, ada yang mengingatkan kembali bahawa pelakon itu pernah positif Covid-19 dan sepatutnya lebih bermuhasabah diri-Rotikaya

https://mykmu.net/2020/12/12/ingat-tak-pakai-baju-ameera-khan-muat-naik-foto-seksi-ada-yang-samakan-dengan-kim-kardashian/

[VIDEO] “Janganlah Panggil Saya Pondan” Berpakaian Wanita Di Stesen Televisyen Islamik, Nizam Kena Serang!

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker