Dasar Budak Courier Gila Seks! Pancut M**i Dekat Baju Customer

Alangkah terkejutnya penjual ini apabila menerima mesej daripada pelanggan memaklumkan bahawa baju yang diterima pembeli kotor. Pada awalnya disangka dia tersilap memberi barang kerana tidak memeriksa terlebih dahulu.

Rupa-rupanya selepas diperiksa, penghantar barang tersebut seorang gila s**s! Bayangkan tergamaknya dia membuka bungkusan pelanggan demi kepuasan nafsunya. Jijik betul!

 



Terima baju kotor bekas air m***i

Kes pertama paling ngeri, kes ni serious tak boleh buat main ye. Dan kena ambil tindakan polis. First of all korang wajib tengok baju tu dulu, dan cuba teka ? apakah. Seperti yang ramai tahu saya jual macam macam termasuk baju turtleneck ni. Tengah santai santai dalam jam 2, regular customer whatsapp gambar ni.

Katanya baju kotor, terkejut sebab saya jual barang baru bukan bundle dan sebagainya. Rasa takut pulak, sebab barang baru banyak banyak order saya tak sempat nak check. Customer saya voice! Baju ni kotor, dia ingat gam secara nak sengaja nak tahu baju ni terkena apa, sekali cium bau hanyir! Kesan air m**i lelaki… OMG! Terasa apa silapnya. Terus saya cakap pada customer parcel yang diterima tu ada kesan koyak tak?

Pada awalnya, penjual ini terkejut menerima mesej begini kerana disangkakan bajunya memang rosak. Namun selepas diperiksa, bungkusan tersebut mempunyai kesan koyak menanda ianya dibuka.



 

Rupanya budak courier gila seks

Customer saya voice! Baju ni kotor, dia ingat gam secara nak sengaja nak tahu baju ni terkena apa, sekali cium bau hanyir! Kesan air m**i lelaki… OMG! Terasa apa silapnya. Terus saya cakap pada customer parcel yang diterima tu ada kesan koyak tak? Customer cakap pada bahagian atas ada kesan bukak. Setelah disiasat melalui kenalan, rupanya budak courier yang hantar barang ke customer ni gila seks!

(Ramai yang tahu, mungkin dah biasa kena) Barang yang sepatutnya hantar pada customer harini, di hantar nya esok (boleh refer screenshot whatsapp)



Apabila dicium bau baju itu, kesan kotoran tersebut rupanya air ma** lelaki. Memang jijik sungguh ada penghantar barang yang tidak bertanggungjawab macam ini.

 

Cuba mengorat pemilik baju

Rupanya dia kerjakan baju tu dulu baru di hantar.  Jadinya dekat sini saya tak salah ! Pihak courier tidak bertanggungjawab. Saya ada minta untuk customer ni terus langsung buat laporan utk tindakan polis.



Dan report pada courier y ang berkenaan kerana merosakkan barang SELLER/CUSTOMER. Bahaya spesis ni, dia tak kira apa dah.. Semoga dibuang kerja. Harap pihak courier berkenaan bertindak ke atas pesalah dan juga letakkan maklumat ataupun IC penghantar kt sistem tracking.

Lebih menakutkan apabila penghantar barang ini cuba mengorat pembeli ini dengan menghantar mesej ingin berkenalan walaupun sudah dimaklumkan pembeli dia sudah berkahwin. Aish seram betul zaman sekarang ini!

Sumber: Eirsha Shahira (Official)

OhBulan



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker