Lelaki onani atas motosikal ditahan polis

Lelaki onani atas motosikal ditahan polis

KLUANG: Seorang lelaki yang melakukan perbuatan tidak senonoh iaitu beronani di atas motosikal di Taman Delima dekat sini berjaya dikesan dan ditangkap polis daerah Kluang, semalam.

Ketua Polis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Bahrin Mohd Noh berkata, kejadian kira-kira pukul 1 pagi pada 20 September itu dikesan tular melalui laman sesawang Facebook berdurasi 34 saat sejak kelmarin.



Katanya, hasil siasatan mendapati lelaki warga tempatan berusia lingkungan umur 21 tahun itu tidak mempunyai rekod kesalahan lampau selain saringan air kencing negatif daripada pengaruh dadah.

“Bagaimanapun, kes akan disiasat mengikut Seksyen 377D Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga dua tahun jika sabit kesalahan.

“Siasatan lanjut dilakukan bagi mengenal pasti tujuan lelaki itu melakukan perbuatan tidak senonoh di tempat terbuka,”katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia.

Menurut Bahrin lagi, perintah tahanan reman keatas lelaki berkenaan dilakukan hari ini bagi membolehkan siasatan. Utusan



Lelaki onani atas motosikal ditahan polis

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Dia raba dada saya – Sarimah



Tuduhan PM peliwat, laporan polis di seluruh negara ke atas Radzi

Tudung Nelydia Senrose terbang?



Caprice dakwa Bapa Mondy kena ‘payung’



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker