“You need help’ Fatiya – Zarina Anjoulie

“You need help’ Fatiya – Zarina Anjoulie

Perang dua selebriti, Zarina Anjoulie dan Fathia Latiff yang dahulunya bersahabat baik semakin membara apabila Zarina turut mendakwa bekas rakan rapatnya itu turut sama bergelumang dengan dadah.

Dalam satu sesi siaran langsung, Zarina berkata, dia sebolehnya tidak mahu ‘melayan’ drama dan dakwaan yang dilemparkan Fathia sebelum ini yang menyebarkan tohmahan kononnya dia terlibat dengan penyaahgunaan dadah.



“Aku malas layan drama ini. You want attention, take it. Aku tahu kau tak boleh handle kalau aku balas. Jadi, saya tidak akan melayan perkara mengarut ini.

Tapi bahagian dadah itu, janganlah berlakon macam kau pun tak mendadah juga. Janganlah berlakon, kau pun junkie. Kau pun ‘tarik’ dadah tapi nak acah suci. That’s the annoying part you know.

“Kalau kau tak mendadah tak apa. Masalahnya kau pun penagih juga,” dakwa pelakon Anak Pontianak itu yang bengang dengan pendedahan Fathia sebelum ini.

Selain Zarina, pasangan pelakon, Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Redza yang juga bekas teman lelaki Fathia sebelum ini turut terkait dengan pendedahan aktres tersebut di media sosialnya.



Dalam pada itu, geram dengan gelaran pelacur yang dilontarkan Fathia, Zarina turut mendakwa bekas teman baiknya itu juga sebenarnya pernah melakukan aktiviti persundalan dengan beberapa lelaki.

“Lepas itu nak cakap orang pelacur, yang kau dengan dua adik beradik dekat house party itu apa?

“Kau tahu, aku tahu. I know your bullshit! Like apa yang kau cakap aku penagih dadah, aku pelacur rasa nak hantar cermin besar kat rumah.

“Ada tak cermin? Are you talking to yourself? Giel, you talking to yourself. You are sick. You are sick human being. You need help!” dakwa Zarina. Utusan



“You need help’ Fatiya – Zarina Anjoulie

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Perang Fatiya, Anju makin panas



Hati dia busuk sangat – Zarina Anjoulie

Gajah bergaduh di Jalan Jeli-Gua Musang



Ketua Polis Negara: “Kalau jumlah cukup ketua parti dah menghadap Agong”



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker