Banjir kilat, ‘komando pencen’ dikhuatiri hilang

Seorang warga emas yang juga bekas komando, Ab Manan Keri, 73, dikhuatiri hilang selepas banjir kilat melanda kawasan Majlis Jamuan Teh di Dataran Tasik Kluang, di sini petang tadi.

Anak mangsa, Mohamad Shahsulliah Ab Manan, 29, berkata ketika hilang bapanya yang memakai kemeja veteran Angkatan Tentera Malaysia (ATM) menghadiri majlis berkenaan yang turut menyaksikan keberangkatan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar.

Ab Manan ke majlis berkenaan bersama ahli keluarga lain dengan menaiki Perodua Axia.



“Kami belum buat laporan polis dan usaha mencari ayah di sekitar kawasan majlis dilakukan rakan, ahli keluarga dan pihak berkuasa,” katanya.

Shahsulliah berkata, dia menerima panggilan daripada kakaknya pada waktu Maghrib tadi memaklumkan bapa mereka tidak pulang ke kereta selepas berjalan seorang diri.

“Ayah memang suka berjalan sendiri, namun dia tidak pernah hilang. Waktu kejadian tadi, adik dan kakak puas menunggu di kereta, namun ayah tak kunjung tiba.

“Kereta diparkir jauh dari lokasi majlis dan kami memang risau kerana ayah tak jawab panggilan telefon dan masuk ke peti suara,” katanya memaklumkan bapanya itu tidak mengalami sebarang penyakit.



Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Senarai penuh kabinet baru 2023



Artis seksi akhiri zaman janda, bakal nikah kerabat Raja

Zara sindir genosid di Palestin?



Mayat bogel ditemui dengan banyak kesan lebam



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker