Sajat : Aku Yang P*ndan Yang Cantik Ni Pun, Takkan Sondol Laki Orang

Nasihat Sajat Buat Penyondol

Sajat : Aku Yang P*ndan Yang Cantik Ni Pun, Takkan Sondol Laki Orang

Sajat : Aku Yang P*ndan Yang Cantik Ni Pun, Takkan Sondol Laki Orang

Usahawan kosmetik yang dikenali ramai, iaitu Nur Sajat sering menggunakan laman sosial sebagai platform untuk menarik perhatian dari netizen. Rata-rata netizen suka melihat telatah Sajat di tiktok, di mana dia sering membuat live bagi menghiburkan pengikutnya di situ.

Sajat dikenali dengan perangai yang ‘masuk air‘ yang membuatkan ramai gemar memasuki apabila dia melakukan live di tiktok miliknya. Setiap kali menonton live Sajat, ada saja lawak yang dibuatnya sama ada mengenai isu semasa ataupun apa-apa perkara yang terlintas difikirannya yang dapat dijadikan topik bualan.



Sajat Nasihat Buat Penyondol Suami Orang

Ditiktok milik @Hazrinempire, berkongsikan video di mana Sajat memberi Nasihat kepada kaki penyondol terutamanya wanita yang gemar mengambil suami orang.

Menurut Sajat, wanita yang sering mengambil hak serta meruntuhkan rumah tangga orang lain demi mendirikan rumah tangga mereka sendiri adalah wanita yang tidak berperikemanusiaan.

Tambah Sajat lagi, walaupun beliau transgender, namun dia tetap memahami perasaan wanita diluar sana.


Baca Artikel Menarik:

Giliran isteri ND Lala pula dedah identiti penyondol?




“sebab kitaorang takkan masuk campur, kitaorang kalau tahu dia laki orang pun lagi macam, eh jangan la lagi macamtu abang tak baik la bini abang cmni camni” kata Sajat.

@hazrinempire

Cabaran tahun 2023..🥊 #hazrinempire #penyondollakiorang #sajat #sajattalk



♬ Powerful songs like action movie music – Tansa

 

Sajat juga tidak mahu menyakitkan hati mana-mana wanita, jadi Sajat menasihati wanita diluar sana supaya menghormati lelaki yang sudah mempunyai keluarga agar tidak menjadi penyebab runtuhnya sesebuah perkahwinan itu.

Menurut Sajat lagi, wanita lebih selesa berkawan dengan golongan sepertinya, daripada berkawan dengan sesama wanita, kerana mereka khuatiri wanita lain akan menimbulkan sifat dengki serta ingin mengambil hak mereka.



Sajat : Aku Yang P*ndan Yang Cantik Ni Pun, Takkan Sondol Laki Orang

 

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Shila Amzah minta masa selesaikan isu penyondol

 



 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker