Rakan Shila Amzah isteri muda ND Lala

Rakan Shila Amzah isteri muda ND Lala

Tular beberapa hari kebelakangan ini mengenai berita perkahwinan kedua penyanyi veteran Dato’ ND Lala bersama seorang wanita muda setelah ia dihebahkan sendiri oleh isteri pertama, Fauziah Sarman di laman Instagram miliknya.

Berita itu ternyata telah membuatkan ramai peminat terkejut setelah bertebaran spekulasi mengenai kisah perkahwinan kedua ND Lala bersama wanita itu.



Pendedahan Fauziah sekaligus mengesahkan spekulasi itu dan kini netizen seolah-olah tertumpu kepada anak mereka iaitu penyanyi Shila Amzah bagi memberikan kenyataan dan respon.

Sebelum ini, Shila pernah memuat naik hantaran mengenai pencariannya terhadap seorang wanita bernama Siti Munirah di Instagram Story.

Ketika itu, masih belum diketahui sebab apa Shila mencari Siti Munirah dan rupa-rupanya, ia adalah wanita yang sama dan kini menjadi ibu tirinya.

 




Baca Artikel Menarik:

 

Farid dedah Diana Danielle ‘block’ nombor telefon


Difahamkan, Siti Munirah adalah rakan baik Shila Amzah ketika mereka berdua bersekolah di Sekolah Menengah Setapak Indah dan sering datang berkunjung ke rumah mereka jika ada majlis kekeluargaan.



Sehingga kini, Shila masih tidak memberikan sebarang kenyataan dan pengurus peribadi penyanyi itu memaklumkan bahawa dia perlu lebih masa dan privasi bagi menghadapi situasi sukar itu.

Rakan Shila Amzah isteri muda ND Lala

Baca Artikel Menarik:

Rintihan ibu Syamsul Yusof

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Yana Najib kongsi ‘surat SPRM’ mengenai Nazlan lepas semakan SRC ditolak



Rahim Maarof koma dalam ICU

Luke Shaw peluk Islam?



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker