Caprice dipanggil ke IPD, netizen sedia ‘backup’ demi keadilan

Caprice dipanggil ke IPD, netizen sedia ‘backup’ demi keadilan

Terkini seorang penyanyi rap dan aktivis kemanusiaan Caprice baru berkongsi kenyataan bahawa dirinya telah dipanggil oleh pihak polis berkenaan isu seorang pegawai kanan polis yang didakwa melanggar pelajar calon SPM baru-baru ini.

Menerusi hantaran di laman Instagram, Caprice berkata dia telah diminta hadir ke Ibu Pejabat Polis (IPD) Kontijen Dang Wangi untuk memberi keterangan berkemungkinan soal hantarannya sebelum ini yang mengulas kes tersebut.



Saya dipanggil untuk pergi ke IPD Dang Wangi pada jam 2 petang ini tentang satu video yang viral dekat TikTok berkenaan mamat polis yang langgar budak sekolah.

Setelah memuat naik hantaran itu, rata-rata warganet turut risau dengan apa yang bakal Caprice lalui disana. Mereka juga mendoakan agar urusan itu dipermudahkan.

Tambahan pula, netizen turut menunjukkan tanda sokongan kepada penyanyi rap tersebut dan juga sedia menyokong Caprice sekiranya ada apa-apa yang berlaku berhubungan kes berkenaan.

Sebelum ini, Caprice memuat naik video memaparkan wajah seorang anggota polis yang didakwa berkait dengan kes kematian pelajar sekolah bernama Muhammad Zaharif.



Caprice dipanggil ke IPD, netizen sedia ‘backup’ demi keadilan

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Sherie Merlis hangat bercinta dengan rakan artis?



Sudahlah Amy – Amir Ukays

Atilia kini bergelar pensyarah



Anak saya merintih 40 minit depan mata saya



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker