Zarina Anjoulie dah berhijab?

Zarina Anjoulie dah berhijab?

“Doa-Doakan Lah..” – ‘Upload’ Video Bertudung, Netizen Sejuk Hati Tengok Zarina Anjoulie

Seperti diketahui ramai, imej seksi selebriti Zarina Anjoulie sememangnya sering menjadi bualan serta bahan kecaman para warganet di media sosial.

Baru-baru ini, Zarina atau mesra dikenali sebagai Anju tampil di TikTok dengan imej bertudung membuatkan ramai berasa terkejut serta berharap perubahan itu berkekalan.

Semasa membuat video reviu sebuah restoran, Anju berkata dirinya masih belum berhijab namun sebab memakainya kerana ingin mengunjungi negeri Kelantan, sekaligus menghormati negeri yang cukup dikenali dengan negeri mementingkan aurat seseorang.

Biarpun begitu, pelakon tersebut turut meminta orang ramai untuk terus mendoakan agar satu hari pintu hatinya terbuka untuk mengenakan hijab dan sempat berkata dia ada juga terfikir, namun belum bersedia.

Meninjau di ruangan komen hantaran video terbabit, rata-rata netizen sememangnya berasa ‘sejuk hati’ melihat selebriti terbabit berimej sopan serta tidak lupa memuji kecantikannya.

Dalam pada itu, netizen juga mendoakan yang baik-baik buat Anju dan berharap dia terbuka hati untuk mengubah penampilan kearah yang lebih baik di masa akan datang. Bn

Zarina Anjoulie dah berhijab?


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Resepi Bihun Goreng Kampung, Sedap Macam Mak Buat

Kisah Sejarah Kicap Cap Kipas Udang, Ramai Orang Tak Tahu

PAS persenda tawaran jawatan TPM dari Sabah dan Sarawak

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker