Noh Salleh buat ‘catwalk’ dengan rokok di mulut di KLFW2022 (Video)

Noh Salleh buat ‘catwalk’ dengan rokok di mulut di KLFW2022

Ramai selebriti hadir dan memberikan sokongan kepada pereka fesyen tempatan di Minggu Fesyen Kuala Lumpur 2022 (KLFW2022) baru-baru ini di pusat membeli belah Pavilion.

Namun, penampilan vokalis Hujan, Noh Salleh yang tampil membuat ‘catwalk’ pada hari Sabtu lalu mengejutkan mata-mata yang melihatnya.

Difahamkan, penyanyi berusia 37 tahun itu mewakili satu jenama yang gah dan telah menggayakan persalinan serba hitam dan berkaca mata.

Bagaimanapun, apa yang membuatkan ramai terkejut adalah apabila dia berjalan santai sambil membawa sepuntung rokok tak dibakar yang dipegang sebelum diletakkan di mulutnya.

Penampilan Noh itu dipercayai membawa imej ‘bad boy’ namun segelintir dilihat memberikan reaksi kecewa mereka di ruangan komen.

Ada yang mempersoal tindakannya malah seorang netizen berpendapat Noh seolah-olah sedang ‘frust’ dengan kehidupannya sekarang selepas bercerai dengan Mizz Nina.

Noh macam frust je dengan hidup dia sekarang ni.”

Dalam pada itu, sesetengah netizen memuji penampilan tersebut dan menganggap ia ‘stylo’ serta memuji ketampanan bapa kepada Musa itu.

Segelintir dilihat suka dengan gayanya itu dan berkata Noh hanya menjadi dirinya sendiri. Bn

Noh Salleh buat ‘catwalk’ dengan rokok di mulut di KLFW2022


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Apa jadi dengan kertas siasatan Hakim Nazlan?

Najib lafaz sumpah laknat

Keikhlasan dibayar pengkhianatan – Najib Razak

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker