Amell Pukul Mak Wan sebab diludah, Didie Alias Dedah Hal Sebenar

Amell Pukul Mak Wan sebab diludah, Didie Alias Dedah Hal Sebenar

Dalam temu bual dibuat wartawan Melodi, bekas pembantu peribadi kepada Mak Wan Latah iaitu Amell mengakui pernah memukul pelakon veteran itu atas alasan mempertahankan diri.

Amell menjelaskan dia bertindak demikian selepas diludah oleh Mak Wan ekoran dia bertanya satu soalan yang menimbulkan kemarahan aktres itu.

“Betul saya ada pukul Mak Wan, tetapi ia berlaku selepas dia ludah saya apabila saya bertanyakan satu soalan yang dia sendiri tak boleh terima.

“Saya serang dia sebab dia ludah saya,” ujarnya.

Sementara itu, isu itu turut mendapat perhatian pelakon Didie Alias yang menjelaskan video tular menunjukkan Mak Wan mengamalkan ilmu sihir adalah salah satu babak dalam sebuah drama.

Didie Alias menjelaskan video tular tersebut adalahah salah satu babak untuk sebuah drama.

“Sebenarnya ia adalah dialog dalam drama. Janganlah aibkan orang dan biarlah polis yang jalankan siasatan.

“Jangan melampau sangat… kalau tak puas hati jumpa Didie Alias. Tak payah nak buli orang untuk kepentingan diri sendiri,” katanya. – antara satu sama lain,benda yang seperti ini tak kan pernah terjadi pun…Tindakan majikannya di anggap sebagai terlalu melampaui batasan antara majikan dan pekerja tersebut…Jika mereka saling hormat-menghormati,confirm2lah tiada perbalahan berlaku seperti ini…Dan sebagai seorang majikan ataupun pekerja,anda hendaklah mengutamakan komunikasi yang baik terhadap pekerja anda yang lain agar anda sendiri melambangkan bahawa anda adalah yang profesional sebagai seorang majikan ataupun pekerja & boleh di percayai dengan contoh yang baik terhadap pekerja anda sendiri. B

Amell Pukul Mak Wan sebab diludah, Didie Alias Dedah Hal Sebenar


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Ain Edruce pengacara baru Melodi

Lelaki Melayu Pertama ‘Catwalk’ Di Paris Fashion Week

Fizi ‘naik hantu’ perbuatan Shakilla?

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker