Linda Onn lepas rindu jumpa bekas tukang cuci (Video)

Linda Onn lepas rindu jumpa bekas tukang cuci (Video)

Di Instagram, bekas penyampai radio terkenal, Linda Onn berkongsi momen gembira apabila dapat berjumpa semula dengan tukang cuci yang berkerja di stesen radio berkenaan.

Mula Linda on air pukul 10 pagi. Time tu juga ayie (Linda panggil dia ayie) dia masuk untuk sapu studio, lap gelas, lap meja, vacuum sampai terbersin bersin Linda jadinya.



Dan setiap kali tu juga kita berkongsi cerita. Ayie bukan saja cleaner di situ. Dia ada restoran. Tapi dia nak kerja sebab dia suka kerja. Cakap je negara mana dia tak sampai, satu dunia dia dah round. Bila sampai, jumpa Ayie sungguh dapat lepas rindu.

Menerusi video yang dikongsikan, Linda kelihatan memeluk erat warga emas yang berbangsa Cina itu. Menurut Linda, dia sangat merindui wanita itu yang mesra disapa sebagai Ayie. Ujar Linda, Ayie turut memiliki perniagaan sendiri dan sempat berkongsi nasihat kepadanya.

Tadi Ayie nasihat Linda teruskan meniaga. Walaupun untung sikit, untung kecil teruskan. Jangan untung besar tapi pening kepala, susah hidup. Love u, Ayie. Tak pernah sekali Linda pandang dia sebagai cleaner. Dia adalah teman. Teman yang tak pernah jemu dengan Linda. Dia adalah teman Linda berbual di studio dulu.
Sumber: Linda Onn

Linda Onn lepas rindu jumpa bekas tukang cuci (Video)



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Ira Kazar padam gambar dengan Syamsul tak tahan kena ‘serang’ netizen



Saya redha diceraikan Rosland

Riena Diana terima mesej lucah, merajuk padam gambar IG



Agong Hafal Lagu Ameng Spring – Netizen Teruja (Video)

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker