Wanita Melatah Ketika ‘Swab Test’, Netizen Terkejut Dengar Suara Tak Tally Dengan Rupa [VIDEO] 😂

Wanita Melatah Ketika ‘Swab Test’, Netizen Terkejut Dengar Suara Tak Tally Dengan Rupa [VIDEO] 😂

Swab test atau ujian calitan merupakan salah satu kaedah untuk mengenalpasti sama ada seseorang individu itu dijangkiti ataupun tidak.

Oleh itu, masyarakat mula menggunakan kaedah itu setiap kali mereka merasai gejala ataupun berstatus rapat dengan orang yang positif.

Namun, tidak ramai yang menyukai kaedah itu kerana mengakui proses melakukan calitan itu menyakitkan sehingga mengeluarkan air mata.

Macam macam ragam ketika swab test

Pelbagai kisah dan cerita pasti dialami oleh petugas kesihatan tidak kira di Pusat Pengambilan Vaksin (PPV) mahupun Pusat Penilaian Covid-19 (CAC) sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sejak Mac tahun lalu.

Terbaharu, satu klip video yang menyaksikan seorang wanita cantik yang melatah ketika melalukan ujian calitan di sebuah pusat CAC tempatan mencuit hati orang ramai di laman sosial ketika ini.

Video berdurasi 42 saat tersebut menyaksikan seorang wanita cantik melatah ketika petugas kesihatan mengambil sampel di dalam hidungnya.

Apa yang melucukan apabila suara wanita itu mirip suara warga emas dan sedikit kasar jika dibandingkan dengan umur dan rupa parasnya.

Petugas kesihatan yang menjalankan tugas itu juga kelihatan terkejut dan beberapa kali memohon maaf, namun wanita tersebut berkata tidak salah itu hanya tindakannya yang melatah.

VIDEO DIBAWAH:-

“Tidak ada apa-apa, saya hanya melatah, saya minta maaf banyak-banyak,” jelas wanita tersebut.

Rata-rata orang ramai juga terkejut dengan suara yang dikeluarkan oleh wanita tersebut dan menyatakan suaranya tidak sepadan dengan penampilan dan raut wajahnya yang cantik.

“Kalau aku pun terkejut, apa suara tak ‘tally’ dengan rupa. Kasar dia tak boleh bawa bincang. Harap petugas tu ‘cool’ sahaja dan berkali-kali mohon maaf,” jelas Farrah Hannan. – K! ONLINE

Wanita Melatah Ketika ‘Swab Test’, Netizen Terkejut Dengar Suara Tak Tally Dengan Rupa [VIDEO] 😂


Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:

MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214

Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


[VIDEO] Melatah Punya Pasal..Tengah Syok Temu Bual Pelajar, Sekali Kena Tolak Sampai Jatuh….. Naya!

Netizen puji Rahim pakai PPE bantu Shuib

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker