Melompat gembiralah dia sekarang

Melompat gembiralah dia sekarang

Setelah beberapa bulan konflik rumah tangga menjadi perhatian umum, akhirnya Puteri Sarah dan Syamsul Yusof dapat mencapai kata sepakat untuk berpisah secara baik pada 18 April nanti.

Melalui video yang dimuat naik oleh pihak Utusan di laman TikTok, Syamsul luahkan rasa syukur semua berakhir dengan baik dan enggan memberi keterangan berlebihan.

Biarpun mendiamkan diri sejak konflik rumah tangga ini berlaku, isteri kedua iaitu Ira Kazar tidak akan terlepas daripada menjadi sasaran kecaman netizen kerana ramai merasakan wanita itu punca keretakan rumah tangga pasangan selebriti ini berlaku.

Setelah berita Syamsul bakal menceraikan Sarah tidak lama lagi tersebar, netizen mendakwa Ira pasti sedang berseronok kerana berjaya memiliki pengarah tersebut sendiri.


Baca Artikel Menarik:

Syasya Dolla jangan seksi sangat – nenek

Komen netizen

Dalam pada masa yang sama, netizen mendesak agar anak pelakon veteran, Kazar itu memohon maaf kepada Sarah serta keluarga Syamsul setelah segala yang dilakukannya selama ini.

Sekadar info, pada 6 Januari lalu, Syamsul membuat pegumuman mengejut iaitu dirinya sudah pun berkahwin untuk kali kedua bersama Ira Kazar di Thailand.

Melompat gembiralah dia sekarang


Baca Artikel Menarik:

Da’i Syed tutup episod kes rogol, buka lembaran baru

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Sol serabai, bini no. 2 tak reti jaga ke, soal netizen

Anak ND Lala terpaksa utus surat kepada bapa

Bung Moktar pecat 3 Adun Sabah daripada UMNO

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker