Netizen Dakwa PA Ebit Lew Seorang Pedofil?

Netizen Dakwa PA Ebit Lew Seorang Pedofil?

PANAS!! “Sedapnya Jilat Dua-Dua Ni”- Netizen Dakwa PA Ebit Lew Seorang Pedophile?

Belum pun reda kemelut ‘tiga penjuru’ di antara pendakwah terkenal, Ustaz Ebit Lew, penyanyi rap Caprice serta Nadir Al-Nuri, rakyat Malaysia yang tinggal di Semenanjung Gaza, timbul pula pendedahan terbaru yang mengejutkan mengenai pembantu peribadi Ebit.

Pendedahan Mengejutkan Mengenai PA Ebit 

Di laman Twitter pada Rabu, terdapat seorang netizen tampil mendedahkan perilaku sebenar pembantu peribadi pendakwah terkenal tersebut dikenali sebagai Arief Farhan. Menurutnya, sewaktu Arief bertugas sebagai guru praktikal di sebuah sekolah menengah, dia dikatakan pernah melakukan beberapa tindakan yang menyalahi etika.

Dakwa Seorang Pedophile

Lebih mengejutkan,netizen tersebut turut mendakwa bahawa Arief merupakan seorang pedophile (kecenderungan seks terhadap kanak-kanak atau remaja bawah umur) kerana pernah membayangkan tubuh seorang pelajar perempuan di sekolahnya yang berusia 16 tahun

Dakwaan tersebut diakui oleh pelajar-pelajar lelaki sekolah berkenaan yang tampil mendedahkan perkara tersebut bersama tangkap layar perbualan Arief bersama mereka di laman Instagram suatu ketika dahulu

Jelas netizen tersebut, dia terpaksa membuat satu akaun palsu hanya kerana ingin mendedahkan sikap sebenar Arief selepas namanya hangat diperkatakan sejak kebelakangan ini.

Susulan itu, pelbagai reaksi telah diberikan oleh pengguna lain termasuklah akui bahawa rakannya turut pernah menerima gangguan mesej daripada Arief.

Rata-rata akui terkejut dengan pendedahan tersebut dan tidak kurang juga ada yang beranggapan ia mungkin hanya sekadar fitnah kerana tangkap layar tersebut boleh disunting untuk tujuan tertentu.

Bagaimanapun, menerusi carian Murai.my terkini akaun tersebut telah pun dipadam.-Murai

Netizen Dakwa PA Ebit Lew Seorang Pedofil?


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Siti Nordiana buat laporan polis

Buka parlimen: Kuasa atau rakyat? [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker