Dayang Areeda dihantui minyak pengasih


Dayang Areeda ditawar beli minyak pengasih

Pelakon Da­yang Areeda dihantui ketakutan selepas menerima mesej daripada individu tidak dikenali yang mahu menjual minyak pengasih kepadanya.

Menerusi mesej langsung (DM) yang dihantar di Instagram, individu terbabit menghantar seke­ping gambar serta butiran mengenai manfaat penggunaan minyak pengasih yang dijual.

“Minyak pelet (pengasih), pelaris, pemasangan batin (aura). Berminat sila mesej,” tulis individu berkenaan.



Biodata Artis Dayang Areeda
DAYANG AREEDA tidak bercadang untuk melaporkan kejadian dia ditawarkan minyak pengasih kepada pihak berkuasa.

Kongsi pemilik nama penuh Dayang Areeda Datu Abdul Razak, mesej itu diterima pada hari yang sama babak lakonannya sebagai Nasha dalam drama Masih Ada Rindu menggunakan minyak pengasih untuk memiliki lelaki idaman ditayangkan.

“Pada mulanya saya tidak mengambil serius mengenai mesej tersebut tetapi apabila difikirkan semula, rasa seram pula. Apa tujuan dia menjual minyak itu kepada saya?

“Memang kebetulan. Mesej itu saya terima pada hari yang sama babak Nasha guna minyak pe­ngasih ditayangkan, pelik tetapi menyeramkan,” katanya kepada Kosmo! di sini semalam.



Pelakon drama Derita Untuk Bahagia itu memberitahu, dia bagaima­napun tidak bercadang untuk mengambil sebarang tindakan termasuk melaporkan perkara tersebut kepada pihak berkuasa.

“Pada pandangan saya, mungkin hantaran mesej atau tawaran produk itu hanya kebetulan. Saya juga sudah pun menyekat akaun individu itu daripada mengakses akaun Instagram peribadi saya,” katanya.

Dalam pada itu, pelakon berusia 27 tahun tersebut turut berdoa agar dijauhkan daripada semua amalan syirik yang dilaknati Allah.

“Jika tanya kepada saya me­n­genai pendinding diri, rasa­nya solat dan zikir mampu meng­halangnya,” kata Dayang Areeda. K Online




Layari Laman Facebook MYKMU NET


Masih Ada Rindu: Dayang Areeda akur belum popular



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker