[VIDEO] Suami Prank Sorok Perempuan Lain Dalam..

Sebaran :

Reaksi Isteri Pula Tak Disangka

Pasti anda pernah lihat atau melakukan prank kepada kawan-kawan dan ahli keluarga anda kan?

Prank ini bukan saja menyeronokkan, malah aksi dan reaksi mangsa kadang sangat melucukan. Ia sudah menjadi trend di negara barat dan telah menjadi ikutan ramai sehingga sekarang.

Sama seperti video yang tular baru-baru ini di TikTok apabila seorang lelaki cuba melakukan prank kepada isterinya mencuri tumpuan ramai.



Lihat video penuh itu di bawah:

Nak buat prank sorok perempuan sampai isteri angkat suami

Menerusi video tersebut, kelihatan si suami sudah bersiap sedia untuk melakukan prank kepada si isteri dengan cuba sembunyi perempuan lain di dalam bilik air rumah mereka.


Sebaik saja si isteri masuk ke dalam bilik mereka, dia bertanya kepada suaminya apa yang dia cuba sembunyikan di sebalik pintu tersebut. Namun, selepas beberapa kali bertanya kepada si suami, wanita terus menuju ke pintu tersebut untuk melihatnya.

Apa yang lebih melucukan adalah wanita berkenaan siap mengangkat suaminya itu kerana cuba menghalangnya daripada membuka pintu tersebut.

Image from @alfyfatmasaga (TikTok)

Image via @alfyfatmasaga (TikTok)

“Perempuan ni kalah dah marah tong gas kat dapur pun dia angkat sebelah tangan je” – Warganet

Dalam pada itu, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut terhibur melihat gelagat pasangan tersebut. Malah, ada yang memuji kekuatan wanita itu kerana boleh mengangkat suaminya.

Ketika artikel ini ditulis, video berkenaan telah meraih 3.6M views, 311K likes dan 2,165 comments di TikTok.

Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada warganet di TikTok:

Image from @alfyfatmasaga (TikTok)

Image via @alfyfatmasaga (TikTok)

Dengan dia sekali pun terkejut ya sebab isteri larat angkat 😛

Menteri tak tahu Kasino Genting Beroperasi, Sudah Diarah Tutup

Covid-19: Bekalan darah di Sabah kritikal


Baca Artikel Menarik

Layari Laman Facebook MYKMU NET


IPF, Makkal Sakthi, KIMMA & MIUP Hanya Parti Nyamuk India – Ramasammy


Sebaran :

Leave a Reply