NEELOFA & PU RIZ BAKAL ADAKAN KENDURI KAHWIN.

NEELOFA & PU RIZ BAKAL ADAKAN KENDURI KAHWIN

Isu majlis pernikahan sebelum ini yang didakwa tidak mematuhi SOP itu belum reda lagi, terkini timbul pula isu terbaru apabila foto selebriti terkenal Noor Neelofa bersama perunding perkahwinan Rekateemor menjadi perhatian ramai.

Gambar tersebut dimuat naik oleh perunding perkahwinan itu di laman Instagram. Namun, apa yang menjadi perhatian adalah komen Neelofa pada gambar tersebut yang mengundang tanda tanya netizen.


Komen tersebut sekaligus mengundang persoalan netizen adakah selebriti popular itu bakal mengadakan majlis resepsi pula tidak lama lagi.

Seperti sudah dijangka, ramai yang membalas komen Neelofa. Malah, ada di antara netizen mengingatkan untuk menjaga SOP ditetapkan jika ingin membuat majlis selepas ini.

Tidak kurang juga, ada yang bersetuju jika majlis diadakan secara tertutup dan kurang kecaman yang bakal diterima. Bagaimanapun, Neelofa dilihat tampil menjelaskan keadaan bahawa dia hanya bergurau serta meminta netizen untuk bertenang.

Terdahulu, pihak polis membuka kertas siasatan membabitkan majlis perkahwinan Neelofa dan PU Riz apabila tular di media sosial satu gambar menunjukkan jemputan yang hadir tidak mematuhi SOP.

 

Biodata dan Latar Belakang Neelofa

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker