[VIDEO] Tengah Sedap Layan Tidur, Sekali Mencicit Lari Bila Ada Babi Hutan Join Lepak Sebelah

Bila sudah seharian melakukan aktiviti air di laut, sudah pastinya badan kita automatik akan letih bukan?

Baring berbantalkan daun pun boleh tidur lena kerana penat menghabiskan tenaga bermain macam-macam aktiviti bersama keluarga dan kawan-kawan.

Tetapi, lain pula yang terjadi kepada dua orang lelaki ini apabila video mereka menggelupur bangun dari tidur gara-gara seekor babi hutan mencuri perhatian ramai di TikTok.

Lihat video penuh itu di bawah:

Tengah sedap tidur, member kejut suruh bangun sebab ada babi dekat sebelah

Menerusi video yang dimuat naik oleh Samjidkhan, kelihatan dua orang kawannya sedang tidur lena di bawah pokok di kawasan pantai.

Apa yang membuatkan ramai terhibur adalah tiba-tiba datang seekor babi hutan di kawasan itu seolah-olah nak join mereka lepak sekali dan dua orang lelaki itu menggelupur bangun sebaik saja mereka dikejutkan oleh kawan-kawan yang sedang merakam kejadian tersebut.

Lebih melucukan lagi apabila salah seorang kawan mereka gelak sakan dan bunyi seperti kambing. Manakala, babi hutan itu pula tidak berbuat apa-apa dan masih memerhatikan gelagat mereka.

“Siotlah, siapa gelak macam kambing tu hahahaha dekah!” – Warganet

Rata-rata warganet turut merasa terhibur selepas melihat video berkenaan yang sehingga kini berjaya meraih sebanyak 1.1M views, 92K likes dan 3K shares di TikTok.

Malah, ada yang lebih terhibur mendengar ketawa salah seorang daripada mereka yang bunyi seperti kambing berbanding motif utama mereka merakam video tersebut iaitu babi hutan.

Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada warganet di TikTok:

Image from @lideqifaysza (TikTok)

Image via @lideqifaysza (TikTok)

Image from @lideqifaysza (TikTok)

Image via @lideqifaysza (TikTok)

Babi tu pun terkejut agaknya bila dengar manusia gelak bunyi kambing 😛 – Seismik

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker