[VIDEO] “Biar Bermadu Janji Bahagia..” Dating Berdua Jaa Sama Madu Sis” Kongsi Video Dating Bersama Madu

Biar Bermadu Janji Bahagia..

 

Sebut sahaja perkataan ‘poligami’ pasti ramai isteri seperti ‘cacing kepanasan’ dan ada yang mula tidak keruan mendengarnya. Bahkan, ramai yang berpendapat sanggup hidup bersendirian daripada hidup berkongsi kasih suami dengan wanita lain.

Bagaimanapun, bukan semua wanita beranggapan sebegitu malah segelintir mereka dapat menyesuaikan diri dengan kehidupan bermadu seperti yang dikongsi oleh seorang wanita ini.

Hidup bahagia bermadu

@siigitom

#siigitom #hbbeautystudio #supikanterminal #kotakinabalu #sabah #smalltiktok

♬ original sound – Sii Gitom – Sii Gitom (Mrs Bella)

 

Menggunakan akaun bernama @siigitom, wanita tersebut tidak segan berkongsi video mendedahkan kehidupannya sebagai seorang isteri kedua menerusi aplikasi TikTok miliknya.

‘Dating’ bersama madu

Dalam satu video yang dikongsi, dia dilihat cukup bahagia apabila dapat meluangkan masa berdua bersama kakak madunya, iaitu isteri pertama. Malah, kedua-duanya kelihatan begitu rapat sehingga dikhabarkan seperti adik beradik sewaktu bergambar bersama.

@siigitom

Reply to @tipemulus #siigitom #hbbeautystudio #PictureDanceTogether #supikanterminal #kotakinabalu #sabah #sabah #smalltiktok

♬ original sound – Sii Gitom – Sii Gitom (Mrs Bella)

Bila hati baik dan bersih, kongsi suami pun tiada masalah

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa gembira melihat perkongsian wanita tersebut. Dalam pada itu, mereka turut memuji wanita terbabit serta kakak madunya atas keikhlasan berkongsi kasih suami. Memang tidak dinafikan lagi, bukan mudah tau hidup berkongsi suami ini.

Muka seiras, sedap mata memandang

Semoga kekal hingga syurga

Macam adik beradik, ‘sweet’ sangat

Selain itu, apabila melihat barang kemas yang dipakai oleh kedua-dua wanita berkenaan netizen beranggapan bahawa ternyata suaminya memang berkemampuan untuk berpoligami.

Baguslah begitu, bahagiakan kedua-dua isteri sama rata dan adil! Semoga jodoh mereka kekal hingga ke syurga.

Sumber: TikTok @siigitom

[VIDEO] “Aku Tertipu Ke Ni?”- Baru First Time Keluar Dating, Gadis Ini Dah Kena Tinggal Daa…..

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker