[VIDEO] “Lizzy Je Harapan Kami” Elizabeth Tan Jatuh Skateboard Tapi Netizen Komen Ke Lain Pulak…

Sakit jugak tengok Lizzy jatuh tu, terus terhentak nampaknya!

Malang memang tidak berbau, tapi lagi malang kalau dah terjatuh tapi lain pula yang dapat perhatian.

Itu la apa yang terjadi kepada penyanyi Elizabeth Tan apabila terdapat komen patah hati beberapa jejaka di laman Instagram miliknya.

Pada awalnya video tersebut menunjukkan Elizabeth atau lebih mesra disapa dengan panggilan Lizzy terjatuh ketika sedang bermain skateboard.

VIDEO DIBAWAH:-

Walaubagaimanapun, ramai yang berasa simpati apabila melihat penyanyi lagu Beku itu terjatuh terhentak begitu.

Namun apa yang melucukan ialah apabila terdapat komen yang tidak sepatutnya telah ditinggalkan di posting berkenaan.

 

Nampaknya ramai pemuda masih lagi belum move on apabila pelakon Hannah Delisha telah disatukan bersama dengan pasangannya pada 18 Februari lalu.

Mereka turut berharap agar Lizzy tidak memberi kejutan dengan berkahwin secara tiba-tiba kerana bagi mereka, Lizzy sahaja harapan yang ada.

Aduh macam-macam eh korang ni!

Macam mana la kalau Lizzy betul-betul kahwin nanti, mesti ramai yang frust kan?

Apa pun harapnya Lizzy okay okay sahaja, sakit jugak tengok jatuh tu!

Sumber foto dan video: Instagram Elizabeth Tan

Leave a Reply