Penerbit Mael Totey The Movie Syahmi penuhi hasrat Yoe, Bedul nak motor Y15

Penerbit, pelakon dan Youtuber popular, Syahmi Sazli melakukan kejutan apabila menghadiahkan motosikal jenis Y15 kepada dua pelakonnya iaitu Yoe Parey dan Bedul.

Syahmi, 26, yang menerbitkan filem Mael Totey The Movie (MTTM) berkata, pemberian ini adalah sebagai tanda terima kasih buat mereka yang sering terbabit dengan produksinya.

Mael Totey raih RM2.56 juta empat hari tayangan



“Hadiah ini pun diberikan kerana mereka selalu minta motosikal Y15. Kedua-duanya, Yoe dan Bedul berhajat sangat nak beli motosikal jenis ini. Jadi, saya pun tunaikan sebagai hadiah tahun baharu.

“Manakala Asif pula, sebenarnya dah belikan juga motosikal baharu. Tapi, disebabkan dia tak pandai naik motor, maka saya hadiahkannya barangan  kelengkapan rumah.

“Saya hadiahkan dia penyaman udara dan set kelengkapan rumah termasuk televisyen serta membuat sedikit ubahsuai rumahnya. Tujuannya, saya memang nak bagi mereka gembira,” katanya kepada Harian Metro.



Difahamkan harga untuk sebuah motosikal Y15 ialah RM11,000.

 

SYAHMI dan Bedul.
SYAHMI dan Bedul.

Terdahulu, Syahmi menghadiahkan basikal buat pelakon veteran, Pok Tar yang kini ditampilkan dalam dramanya di saluran YouTube.

Terdahulu, Syahmi berjaya mencatat sejarah apabila filem MTTM, memegang rekod ‘box office’ di Astro First dengan kutipan sebanyak RM6.4 juta.



Dalam pada itu, Syahmi juga memaklumkan dia akan tampil dengan projek filem terbaharu sekitar penghujung tahun ini.

“Saya bercadang nak tayangkan pada Oktober atau November nanti. Kalau tak sempat hujung tahun ini, tayangannyqa mungkin dibuat pada awal 2022.

“Filem ini bergenre aksi komedi. ‘Materialnya’ belum lengkap dan cuma ada idea. Saya pun tak kembangkan lagi jalan ceritanya ke arah macam mana.

“Bagaimanapu, insya-Allah jika ada rezeki penggambaran dirancang akan dibuat pada sekitaru Julai atau Ogos akan datang,” katanya.



Syahmi berkata, tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sekarang dimanfaatkannya dengan menambah ilmu penerbitan secara maya dengan sebuah produksi tempatan.

“Saya beli perisian yang mengandungi kelas menulis skrip, arahan, suntingan dan pelbagai lagi. Apapun, saya tak berani janji apa kelainan yang akan ditampilkan nanti dalam filem terbaharu itu.

“Saya masih lagi giat belajar. Namun, apa yang pastinya karya itu akan ada kelainan dari naskhah MTTM,” katanya.-HM

Belum Apa-Apa Sudah 1.2 Juta Tontonan? Teaser & Trailer Mael Totey Buat Peminat Tak Senang Duduk! [ VIDEO ]



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker