Isu Emma Pam Susu Sambil Jalan – Beby Maembong Tampil Bidas: “Apa Nak Malunya?”

Baru-baru ini pelakon Emma Maembong ada berkongsi foto yang memaparkan dia sedang berjalan sambil mengepam susu badan. Bagaimanapun, foto terbabit telah menerima kecaman netizen. Dek kerana itu, Emma mengambil tindakan menutup ruangan komen gambar berkenaan.

Tampil mempertahankan adiknya, Beby Maembong berkata tindakan Emma itu tidak salah kerana tidak menampakkan perkara memalukan. Katanya lagi, sebagai ibu Emma hanya melakukan apa yang terbaik untuk anaknya.

“Sebagai ibu menyusu, kita melakukan yang terbaik untuk bayi kita. Tapi kat komen Emma Maembong ramai yang otak udang cakap tak malu, tengah pam pun nak tunjuk. Eh, yang komen tu mesti tak ada anak atau ustaz palsu yang baru nak up. Vodoooo (bodoh) berguni-guni tau.

Klik untuk gambar besar

Image_2.jpg

“Bagi saya tidak ada yang pelik dengan gambar ni. Tak ada apa-apa atau tunjuk apa-apapun. Sama je macam normal Outfit of the Day (OOTD). Jadi apa nak malunya,” ujarnya.

Kata Beby lagi, dia yang juga ibu kepada tiga cahaya mata juga akan mengepam susu tidak kira dimana sahaja berada termasuklah di depan staff dan di pusat membeli belah.

“Saya kat pusat membeli-belah sambil shopping pun masih boleh pam. Tengah kerja depan staff pun boleh pam. Bukannya tunjuk tet** atau pegang pam tu. Kita pam demi anak,” katanya.

Image_3.jpg

Image_4.jpg

Image_5.jpg

Giliran Emma Maembong, suami positif Covid-19

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker